اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان بیله سوار به مناطق جنوب کشور

کاروان راهیان نور بسیجیان شهرستان بیله سوار به منظور دیدار از مناطق عملیاتی و عهد بستن با آرمان های والای شهیدان راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۶۵۰۷۷۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، کاروان راهیان نور شهر مرزی بیله سوارمغان با شرکت بيش از 130نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بیله سوار و در قالب 3دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور کشور شد.

سرهنگ شکور زارع فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور برادران بسیجی شهر بیله سوار هدف از اعزام کاروان راهیان نور را زیارت معنوی، آشنا سازی مردم با فرهنگ دوران دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تشریح ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان امروز از اهداف مهم کاروان‌ های راهیان‌نور است.

وی آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور عنوان کرد.

سرهنگ زارع مهمترین اهداف کاروان های راهیان نور را آشنایی افراد با مناطق عملیاتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و افزود:این کاروان در مدت سه روز از زیارتگاه های اروندکنار،‌ شملچه، طلائیه، دهلاویه، هویزه و فکه بازدید خواهند کرد.

وی این حرکت نمادین فرهنگی را احیاگر ارزش های دفاع مقدس توصیف کرد و افزود: عزت و افتخار امروز کشور مرهون جانفشانی ها و خون هایی است که شهیدان گرانقدر تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند و برماست که به درستی از این گنجینه ها پاسداری کرده و پیام شان را به نسل های آینده منتقل کنیم.

ارسال نظرات