صبح دیروز اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور دسته های عزاداری حضرت فاطمه(س) در حسینیه امیرچقماق بر سر مزار شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۷۹۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: صبح دیروز اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور دسته های عزاداری حضرت فاطمه(س) در حسینیه امیرچقماق بر سر مزار شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم که به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد برگزار شد سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیراستان یزد حضور یافت.

سردار اکبر فتوحی، در مراسم فاطمیون یزد با گرامی داشتن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س)، همه زندگی کوتاه خود را در راه دفاع از ولایت صرف کرد و لحظه ای ولایت را تنها نگذاشت و تا آخرین لحظه برای دفاع از ولایت مبارزه کرد.

وی ادامه داد: امروز نیز مردم استان یزد اجتماع خود را علاوه بر عزاداری برای حضرت فاطمه زهرا(س)، به منظور بیعت با مقام معظم رهبری برگزار کردند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن تشکر از مردم و ائمه جمعه استان به خاطر خروش علیه هنجارشکنی های سیاسی در سفر رئیس جمهور به یزد، به عامل نفوذی آمریکا در یزد هشدار داد که چنانچه به تحرکات و جلسات منافقانه خود در راستای اهداف ضدانقلاب ادامه دهد، سپاه به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

سردار فتوحی با اشاره به اتفاقات اخیر در استان یزد بیان کرد: اتفاقات رخ داده و سخنرانی های انجام شده در یزد را محکوم می‌کنیم و همانطور که مردم نیز اعتراض خود را به هنجارشکنی‌های رئیس جمهوری اعلام کرده‌اند.

وی گفت: مردم استان یزد با برگزاری اجتماعی باشکوه مصادره شدن یزد به نام احزاب و گروه‌ها را محکوم کردند و امروز نیز در ادامه اجتماع روز گذشته، علاوه بر عزاداری برای حضرت فاطمه زهرا(س) و تجدید بیعت با ولی امر خود اعتراض خود را بار دیگر به دولتمردان اعلام می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزدخاطرنشان کرد: استان یزد سه هزارر و هشتصد و پنجاه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و اگر قرار باشد یزد به نام فردی نامگذاری شود، باید به نام شهدایی که جان خود را در راه حفظ مرزها و امنیت کشور فدا کردند، نامگذاری شود.

وی تأکید کرد: همگان باید بدانند که یزد دارالعباده و حسینیه ایران است و حزب و گروه و فرد، نمی‌تواند این استان را به نام خود مصادره کندیزد همیشه دارالعباده باقی خواهد ماند و رهبری نیز در سفر سال 86 خود به استان یزد را دارالعباده و دارالعلم خواندند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر شورای نگهبان استان یزد، در خصوص ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مطالبی را بیان نمود.

وی گفت: امروز مانند عاشورایی دوباره در استان یزد تکرار شده است و هیئت های عزاداری وفاداری خودشان را به حضرت زهرا (س) نشان دادند.

لازم به ذکراست در این اجتماع بزرگ خدا بنده و محمدی پناه به مداحی پرداختند.


ارسال نظرات