روحيه جهادي باعث خودسازي، محروميت زدايي، پيشرفت و عزت و اقتدار كشور مي شود.
کد خبر: ۸۶۵۰۸۶۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمی، با اشاره به در پیش بودن ایام‌ نوروز و تبريك پيشاپيش سال‌ نو و عيد نوروز به ملت بزرگ ايران گفت: امام(ره) معتقد بود مردم باید در تمامی امور در اداره کشور مشارکت داشته باشند و بسیج سازندگی بر همین اساس تاسیس شد.

سرهنگ نوري از آغاز طرح هاي اردوي جهادي در عرصه هاي مختلف از اول فروردين ماه سال 95 خبر داد وگفت: بسیج سازندگی با اثربخشی و بزرگ‌نمایی طرح‌های کوچک و ارتباط بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم به ‌دنبال ایجاد همدلی بیشتر در کشور است.

وي با بيان اينكه بسیج سازندگی با هدف اجرای سیاست‌های امام راحل(ره) و مسئولیت‌پذیری آحاد ملت تاسیس شد افزود: روحیه جهادی حاکم بر رفتار مسئولان نظام و آحاد مردم به‌عنوان یکی از ویژگی‌های نظام در تاسیس بسیج سازندگی محسوب می‌شود و پيشرفت، خودكفايي، حركت سريع و روبه جلو وعزت و اقتدار كشور را سبب مي شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمي، مهم‌ترین هدف از اجرای اردهای جهادی بسیج سازندگی را خود سازي و محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: شناسایی دقیق و عمیق طرح‌ها و پروژه‌های به‌سازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه به شناسایی دقیق و عمیق نسبت به اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های بسیج سازندگی در طرح اردوي جهادي تاكيد كرد.

ارسال نظرات