رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج" عنوان کرد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تربت حیدریه گفت: مردم تربت حیدریه برای چهارمین سال متوالی رتبه برتر جمع آوری کمک های مردمی به عتبات عالیات را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۶۵۰۸۶۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
نادر سلیمانی ر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: تعهد ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان در امسال ۶۰ خشت طلا و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که تاکنون با جمع آوری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال همچنان برای چهارمین سال متوالی رتبه برتر خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: از مبالغ جمع آوری شده حدود ۱۵۰ میلیون ریال مربوط به خرید ۵۰۰ خشت طلاست که توسط مردم خریداری شده و سند افتخار آن در مراسم تجلیل از خیرین عتبات عالیات که دو روز گذشته در هیئت رزمندگان اسلام برگزار شد، به مردم تقدیم شد.

سلیمانی تعهد سال ۹۳ این ستاد را ۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با عنایت خداوند متعال و حضور همیشه در صحنه مردم و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی ۱۲۰ درصد تعهد ستاد بازسازی عتبات عالیات در تربت حیدریه در سال ۹۳ انجام گرفته بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم دراحداث صحن حرم حضرت زهرا(س) در نجف اشرف و صحن امام رضا(ع) و بازسازی ایوانهای حرمین جوادین در کاظمین، و همچنین حرم امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل العباس(ع) در کربلای معلی مورد استفاده قرار می گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها