مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

۱۲۰ طلبه خواهر شیعه و سنی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت:۱۲۰ طلبه خواهر شیعه و سنی در قالب سه کاروان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۰۸۶۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

حجت الاسلام مجتبی بامری در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج استان سیستان وبلوچستان  اظهار داشت: تعداد 120طلبه خواهر شیعه و سنی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدندتا در این سفر وحدت و دوستی شیعه و سنی را درجهت حفظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدا به نمایش بگذارند.

وی افزود: شهدا رفتند تا ما بمانیم پس جوانان باید هوشیارباشند تا در حفظ ارزشها و آرمانهای دفاع مقدس به گونه‌ای عمل نکنیم که شرمنده شهدا شویم.

حجت‌الاسلام بامری  شهدا را شمع محفل بشریت خواندو گفت: شهدا با ایمان به خدا طریق الهی  را درپیش گرفتند تا خدایی شدن را به ما بیاموزندو جوانان نیز باید با مشاهده رشادتها و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا حافظ دستاوردهای انقلاب باشند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان عنوان کرد: این کاروانها با هدف تجدید پیمان با آرمانهای شهدا راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند تا مبلغ آرمانهای شهدا در جامعه باشند و آنرا برای نسلهای آینده منتقل کنند.

وی بیان کرد: باید در جهت اهداف شهداو وصیت آنها گام برداریم و خواهران با رعایت  حفظ حجاب و برادران با پیروی از ارزشهای دینی ادامه دهنده راه شهدا باشند

بامری افزود: امروز طلاب و روحانیون در راستای ترویج احکام دینی قدم برمی دارند و دراین رابطه از هیچ کو ششی دریغ نمی‌کنند، طلاب و مبلغان میان آحاد و اقشار مردم به ویژه جوانان حضور یافته و برنامه‌های متنوعی در زمینه پاسخگویی به شبهات و مسائل شرعی، تبلیغ چهره به چهره، گفتگو های دو نفره با جوانان و بیان حماسه آفرینی‌های روحانیت در دوران هشت سال دفاع مقدس  می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان با اشاره به اینکه حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس یک حضور با شکوه بود، تصریح کرد:ماهیت انقلاب اسلامی  مشروعیت دفاع مقدس ونقشی که شهید و شهادت و حضور روحانیت در تحکیم پایه‏‌های اعتقادی جامعه ‏دارد برکسی پوشیده نیست.

گفتنی است: کاروانهای اعزامی از مناطق عملیاتیبه مدت یک هفته ، فکه، هویزه،شوش و چذابه بازدید می‌کنند

 

ارسال نظرات