با حضور فرماندار و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان با اجرا مانور ساعت صفر عملکرد دستگاه های امدادی و خدمات رسان شهرستان ارزیابی شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۸۷۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، بعد از آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر فرماندار شهرستان در حضور اصحاب رسانه و در مسیر چهار کیلومتری مسیر مشگین‌شهر – اهر با برگزاری مانور ساعت صفر سرعت عمل دستگاه های امدادی و خدمات رسان را ارزیابی کرد.

در این مانور فرماندار شهرستان با تماس با 110 خبر از وقوع یک حادثه رانندگی داد که وضعیت حادثه دیدگان به شدت خراب و احتمال آتش گرفتن خودرو نیز وجود دارد.

بعد از تماس تلفنی با 110 ماموران راهنمایی و رانندگی در عرض 6 دقیقه و 110 در عرض 12 دقیقه در محل مانور حاضر شدند اما با توجه به نا هماهنگی هایی که در 110 با سایر مراکز وجود داشت این حادثه به آتش نشانی و اورژانس گزارش نشده بود که از محل حادثه با اورژانس ، هلال احمر و آتش نشانی تماس گرفته شد و انان نیز در کمترین زمان ممکن در محل حادثه یا مانور حاضر شدند.

ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر در پایان این مانور گفت: این مانور جهت تست امادگی نیروهای خدماتی و امدادی شهرستان برای سفرهای نوروزی صورت گرفت و مانور ساعت صفر با عملکرد مثبت دستگاه ها برگزار شد لذا کلیه دستگاه‌های خدماتی باید امادگی لازم را جهت مقابله با هر گونه حوادث غیر مترقبه خصوصاً در ایام عید نورز داشته باشند.

ارسال نظرات