مدیر راهیان نور سازمان اردویی و راهیان نوربسیج در گفتگو با «بسیج» خبر داد

آغاز بکار بازارچه اقتصاد مقاومتی "سوغات راهیان"

مدیر راهیان نور سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه و بسیج گفت: بازارچه "سوغات راهیان" طی امسال به منظور کمک به تحقق بخشیدن اقتصاد مقاومتی جنب اردوگاه شهید باکری خرمشهر راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۰۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
روح الله حسین زاده در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به خرمشهر گفت: برنامه هایی که در سیزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور در حال برگزاری از کیفیت بالایی برخوردار است و استانداردهای خوبی در آن رعایت شده و آثار و داوری آن در سطح حرفه ای برگزار شده است همچنین تمام نکات مربوط به برگزاری یک جشنواره حرفه ای در آن اعمال شده است.

مدیر راهیان نور سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری بسیج در مورد استقبال امسال زائران راهیان نور از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: استقبالی که امسال توسط زائران راهیان نور به منظور بازدید از مناطق عملیاتی صورت گرفته است نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است همچنین در حوزه راهیان نور دانشجویی شاهد افزایش حضور دانشجویان نسبت به سال های گذشته بودیم و این استقبال همچنان ادامه دارد.

حسین زاده در خصوص آغاز به کار بازارچه "سوغات راهیان" گفت: بازارچه "سوغات راهیان" طی امسال به منظور کمک به تحقق بخشیدن اقتصاد مقاومتی جنب اردوگاه شهید باکری خرمشهر راه اندازی شده است و در آن محصولات و سوغاتی های مردم خوزستان به زائران راهیان نور عرضه می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار