خبرهای داغ:
شهردار قزوین اظهار کرد: شهید باکری هم قبل از انقلاب و هم پس از آن و در دوران دفاع مقدس جایگاه بسیار ارزشمند و رفیعی دارد.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۴۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسعود نصرتی، شهردار قزوین نیز در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین به تشریح برخی از برنامه‌های شهرداری پرداخت و ضمن تقدیر از حمایت‌های آیت‌الله عابدینی، اظهار کرد: تعیین این روز به‌عنوان روز شهردار از چند جهت ارزشمند است: یکی به خاطر شهادت شهید باکری و دیگری به خاطر این‌که در آستانه سال نو و تغییر قرار داریم.

 نصرتی با بیان این‌که نگاه شهید باکری برای مدیریت شهری بسیار ارزشمند و اثرگذار بود، ادامه داد: شهید باکری هم قبل از انقلاب و هم پس از آن و در دوران دفاع مقدس جایگاه بسیار ارزشمند و رفیعی داشت و این فضا یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس، به‌ویژه شهید باکری را زنده نگه می‌دارد.

 شهردار قزوین با بیان این‌که مدیران شهری در سال گذشته که سال رکود بود خدمات بسیاری را ارائه کردند، افزود: امیدواریم شهروندان از خدمات شهرداری در سال رکود رضایت خاطر داشته باشند.

فرج‌الله فصیحی رامندی، رئیس شورای شهر قزوین گفت: نامگذاری روزها در جمهوری اسلامی بر خلاف پیش از انقلاب بر مبنای ارزش‌های دینی و انقلابی صورت می‌گیرد.

وی افزود: اقداماتی که شهید باکری در حوزه شهری انجام دادند درسی برای همه مسئولان است و باید تلاش کنیم شناخت کامل نسبت به وظیفه‌مان در قبال مردم و جامعه پیدا کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها