با حضور خانواده شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت یاد و خاطره 1589 شهید شهرستان سنندج گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۷۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره 1589 شهید شهر سنندج پیش از ظهر امروز با حضور سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، مسئولین استانی و شهرستان ، خانواده شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سالن شهدای گمنام ناحیه سپاه سنندج برگزار شد

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این یادواره بیان داشت: یاد و خاطره شهدا باید همواره در جامعه جاری باشد و امروز همگی ما بیشتر از گذشته نیازمند آرمان‌های شهدا هستیم.

سردار فلاح گفت: یادوراه شهدا باید منجر به ارتقای فرهنگ مردم یاری، استکبار ستیزی و تقویت ایمان به اسلام و قرآن باشد.

وی در ادامه به آیات قرآن کریم اظهار داشت: در قرآن کریم آمده است ,مپندارید ان کسانی راکه کشته شده اند در راه خدا مرده اند، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند؛ بنابراین شهدا همواره ناظر و شاهد اعمال و رفتار ما هستند.

وی عزت، اقتدار و امنیت پایدار کنونی ایران اسلامی را مرهون فداکاری‌های شهدا برشمرد و گفت: امنیت کنونی استان نتیجه تلاش‌ها و رشادت‌های شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد است.

سردار فلاح در ادامه عنوان کرد: امروز دشمنان اسلام و نظام در نقطه مقابل فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت شهدا، مادی‌گرایی و دنیاطلبی را تبلیغ میکنند و با این حربهها میخواهند جوانان ما را منحرف سازند.

وی هوشیاری مردم در مقابل ترویج فرهنگ ابتذال غربی‌ها را ضروری برشمرد و افزود: امروز هرکسی که به مردم، جامعه و نظام فارغ از هرگونه جناح‌بندی خدمت کند، در حقیقت ادامه دهنده راه شهدا است.

ارسال نظرات