مسئول اردویی سپاه استان کرمانشاه در گفتگو با «بسیج» تاکید کرد

کرمانشاه آماده میزبانی از زائرین مناطق عملیاتی غرب

یوسفی راد بیان کرد: خادمین شهدا را نیز برنامه ریزی کرده‎ایم تا در7 اردوگاه‎ خودمان و زیارتگاه‎ها جهت خدمت رسانی به زائرین حضور پیدا کنند و برای هر اردوگاه 5 تا 10 نفر خادم و هر زیارتگاه 5 خادم پیش بینی کردیم که هر کدام در یک دوره زمانی ده روزه بکارگیری شوند.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۹۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اعزام راهیان نور عمومی عنوان کرد: اعزام عمومی به مناطق جنوب از 29 اسفندماه شروع شده و تا 15 فروردین ادامه دارد و پیش بینی می‎کنیم که با استقبال  و افزایش ظرفیت اعزام مواجه شویم.

یوسفی راد گفت: از آنجایی که استان کرمانشاه میزبان زائرین مناطق عملیاتی غرب از سراسر کشور می‎باشد؛ بنابر مکاتباتی که استان‌ها جهت بازدید از این مناطق داشتند ما نیز مقدمه کار را برای حضور استان‎های مختلف فراهم کردیم و فضاسازی مناسبی نیز در اردوگاه‎ها و زیارتگاه‎ها انجام داده‎ایم.

مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در بحث خادمین شهدا نیز بیان کرد: خادمین شهدا را نیز برنامه ریزی کرده‎ایم تا در7 اردوگاه‎ خودمان و زیارتگاه‎ها جهت خدمت رسانی به زائرین حضور پیدا کنند و برای هر اردوگاه 5 تا 10 نفر خادم و هر زیارتگاه 5 خادم پیش بینی کردیم که هر کدام در یک دوره زمانی ده روزه بکارگیری شوند.

یوسفی راد در ادامه افزود: همچنین براساس سهمیه کمیته خادمین مرکزی نیز اعزام خادم به اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و امام رضا(ع) آبادان جهت خدمت رسانی به زائرین مناطق عملیاتی داشتیم که الان درآنجا مستقر و مشغول اقدامات فرهنگی هستند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار