دختر پاسدار انقلاب اسلامی، رزمنده و راوی دفاع مقدس:

امنیت امروز با جانفشانی دیروز رزمندگان در اروند و شلمچه بدست آمد

اگر امروز جای جای شهرهای ایران برای ما امنیت دارد به دلیل این است که جوانان انقلابی و والای ایران اسلامی در دفاع 8 ساله همه چیزشان را دادند تا امروز ما درامنیت بوده و آینده خوبی داشته باشیم .
کد خبر: ۸۶۵۱۰۲۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

خبرگزاری بسیج مازندران، فرزند راوی دوران دفاع مقدس (حاج رحیم کابلی ) در کرانه اروند خوزستان در قالب کاروان دانشجویی راهیان نور مازندران گفت: حضور در یادمان های دفاع مقدس موجب آرامش دل و وجود است.

خواهر کابلی فرزند راوی مازندرانی دوران دفاع مقدس از دانشجویان دانشگاه آزاد شهرستان چالوس با کاروان راهیان نور شهید صیاد شیرازی و به همراه دیگر دانشجویان به سرزمین دفاع مقدس به جنوب اعزام گردید.

دانشجوی دانشگاه چالوس در محل یادمان اروند کنار با اشاره به اینکه حضور در این مکانها موجب آرامش واقعی است و حس خوبی بوجود میاورد گفت: اگر امروز جای جای شهرهای ایران برای ما امنیت بخش است به دلیل این که جوانان انقلابی و والای ایران اسلامی در دفاع 8 ساله همه چیزشان را دادند تا امروز ما امنیت و آینده خوبی داشته باشیم .

سه تن دیگر از دانشجویان که فرزند رزمنده پاسدار هشت سال دفاع مقدس را در این سفر همراهی می کردند هم اعتقاد داشتند که ما باید راه این عزیزان شهید دوران جنگ را ادامه دهیم و در پوشش و حجاب خود دقت به عمل آوریم.

گفتنی است حاج رحیم کابلی رزمنده دوران دفاع مقدس در عملیات والفجر 8 اروند کنار حضور داشت و هم اکنون راوی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها