به مناسبت شهات بانوی دو عالم حضرت زهرا(س)جمعی از طلاب در معیت مدیریت حوزه به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۴۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: به مناسبت شهات بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) جمعی از طلاب در معیت مدیریت حوزه به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مریم تفکری مدیر حوزه در رابطه با این سفر زیارتی گفت: از جمله برنامه های این سفر علاوه بر زیارت امام هشتم و علمای مدفون در جوار حضرت 'زیارت مرقد اباصلت, هرثمه بن اعین و ... بود.

تفکری افزود: در جهت ارتقای سطح معنویت طلاب و استفاده معنوی آنها, از نمایشگاه مفهومی زیارت به منظور آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ زیارت و فرهنگسرای مهدویت مشهد مقدس و آشنایی با روند کار و فعالیتهای آن موسسه دیدن کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران شرکت طلاب در برنامه فرهنگی ویژه حرم که با هماهنگی مسئول فرهنگی آستان برگزار شد را از جمله برنامه های ناب و اثر گذار این اردوی زیارتی معرفی کرد و گفت: بحث اخلاقی و مراسم ویژه شهادت از جمله برنامه های مورد استقبال طلاب بود.

تفکری خاطر نشان کرد: غبارروبی قبور شهدای گمنام کوهسنگی و شهدای منا را تجدید میثاقی با آن عزیزان معرفی کرد و افزود: شرکت طلاب در مراسم تشیع یازده شهید گمنام و مدافع حرم در جمع مردم شهید پرور مشهد از جمله فیوضاتی بود که شامل حال آنها شده بود.

در پایان مدیر حوزه اظهار کرد: مراسم های ویژه شهادت حضرت زهرا(س) طی چند جلسه در طول سفر برای طلاب برگزار شد.


ارسال نظرات