خبرهای داغ:
معاون عمرانی استانداری گلستان:

موزه روستای پارک جنگلی قرق یک ظرفیت گردشگری در گلستان است

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: موزه روستای پارک جنگلی قرق یک ظرفیت گردشگری در گلستان است.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۴۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، رضا مروتی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی اظهار کرد: دبیرخانه ستاد سفر به صورت دائمی در استان گلستان در حال فعالیت است و امسال نیز با همراهی همه دستگاه با راهنمایی استاندار گلستان مسائل این ستاد به صورت جدی دنبال می‎کنیم.

وی تصریح کرد: در استان برای اینکه از امکانت و شرایط موجود استان بهترین استفاده را ببریم این ستاد برنامه خود را برای استقبال از بهار و خدمات به مسافران و زائران با یک انسجام بخشی لازم تدارک دیده است..

معاون عمرانی استانداری گلستان با بیان اینکه ظرفیت‎های پذیرش سافر را 25 درصد افزایش دادیم؛ گفت: امسال تخت‎های اقامتی یک روزه سالم به بیش از 15 هزار تخت در استان رسیده است .

عمرانی با بیان اینکه 20 درصد به ظرفیت‎های خدماتی استان اضافه شده است، گفت: امروز مانور مشترکی با حضور نیروی انتظامی و راه و ترابری در استان گلستان برای افزایش امنیت سرفهای نورزی صورت گرفت.

وی افزود: سامانه سفر پرتال و سامانه ویژه اطلاع‎رسانی که از طریق میراث فرهنگی و گردشگری ایجاد شده را در اختیار مردم قرار دادیم و همچنین امسال بحث مراسم نورزگاه‎ها در سه نقطه استان را خواهیم داشت.

معاون عمرانی استانداری گلستان با بیان اینکه چند دهه جشنواره در طول ایام نورزی در استان گلستان برگزار می شود، گفت: تلاش کردیم که این جشنواره‎ها هدفمند با معرفی ظرفیت‎های هر منطقه برگزار شود.

عمرانی با بیان اینکه بحث موزه روستایی در پارک جنگلی قرق رقم خورده و این مهم به عنوان یک ظرفیت برای استان گلستان محسوب می شود، بیان داشت: امیدواریم در معابر ورودی و خروجی شهرها یک نقطه ثابت برای استقرار اکیپ‎ها در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه طرح دیگری را نیروی انتظامی برای هماهنگی بین ستاد برای کاهش بار ترافیکی در نظر گرفته است، گفت: امیدواریم در راستای تکریم از مسافران نورزی اقدامات و برنامه‎ها را به جد دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها