خبرهای داغ:
شهردار تبریز، با گرامیداشت سالروز شهید مهدی باکری و روز شهردار گفت: باور شهید باکری در هر دو حیطه مدیریت شهر و فرماندهی دفاع مقدس، بر مبنای یک مشی پایدار و جهادی بود.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۵۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جمع معاونان و مدیران شهرداری، با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز وقتی از این شهید بزرگوار به عنوان «تبلور غیرت آذربایجان» یاد می‌کنیم باید شاخص‌های رفتاری و شخصیتی ایشان را در هر حوزه‌ای که فعالیت داریم، مدنظر داشته باشیم .

وی یادآور شد: شهید آقامهدی باکری از سویی در وادی مسئولیت، جدی، مصمم و سخت‌کوش بود و از سوی دیگر، در برابر مردم، صبور، متواضع و مهربان بود؛ این دو شاخص رفتاری، نمود تکریم ارباب رجوع بوده و امروز نیز باید مورد توجه حوزه های مختلف مدیریتی باشد.

نجفی افزود: شهید باکری، در هر سه مقطع تحصیل دانش، تصدی شهرداری و حضور در جبهه‌های نبرد حق عیله باطل، با داشتن روحیه جهادی و انگیزه‌های متعالی، تمام توان خود را صرف سربلندی جامعه اسلامی کرد .

وی با بیان این که منش شهید باکری در عرصه مدیریت شهرداری، همان باوری بود که وی را به اسوه تمام‌عیار دفاع مقدس تبدیل کرد، گفت: باید تمام قابلیت‌ها و استعدادهای خود را امروز، در مسیر همین باور و اراده به کار گیریم؛ لازمه این امر تطبیق تمام شئونات و ارکان مسئولیت با مشی دفاع مقدس و به ویژه رفتار و کردار شهید باکری است .

ارسال نظرات