سید حسن حسینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج پیامبر اعظم(ص)گلوگاه

راهیان نور خودآموزی برای ترویح فرهنگ ایثار و شهادت

هدف ما ایجاد فضای معنوی و زیارت معراج و قدمگاه شهدا به منظور ترویج ، تقویت و خود آموزی در احیا فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۷۲
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده حوزه پیامبراعظم گلوگاه مازندران در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا در خرمشهر پس ازسلام بر 350 شهید گلوگاه ، 188 شهیدحوزه مقاومت بسیج پیامبر اعظم(ص) و اینکه بیش از 18 یادوره شهدا برگزار کرد گفت: مردم منطقه بخاطر بالا بودن زمینه اعتقادی در برنامه ها ارزشی، انقلابی حضور فعالی دارند.

حسینی اظهارکرد: به لحاظ برخورداری از ظرفیت و پتانسیل نسل سوم و چهارم انقلاب وبرای اینکه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اتفاق بیافتد تصمیم بر آن شد از هر پایگاه مقاومت تعداد مشخصی از بسیجیان را با الویت بار اولی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام کنیم.

این فرمانده افزود: حدود220 بسیجی از حوزه ما طی فراخوان ثبت نامی 2 ماهه اعلام آمادگی کردند ما هم بعد از جمع بندی آمار بسیجیان، با دریافت هزینه سفر، (هر بسیجی بین 30 تا 50 هزار تومان) کاروانها را در قالب 5 دستگاه اتوبوس، یک دستگاه مینی بوس، برای سفر معنوی سرزمین نور مهیا کردیم و در خدمتگزاری آنان دریغ نداریم.

وی اشاره داشت: هدف ما ایجاد فضای معنوی و زیارت معراج و قدمگاه شهدا به منظور ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است.

حسینی بیان کرد: حرکت کاروان راهیان نور حوزه پیامبر اعظم گلوگاه از 22 اسفند ماه آغاز شد و پس از زیارت و اقامه نماز مغرب و عشاء درجوار بارگاه امام(ره) روز بعد پس از بازدید از مناطق عملیاتی فتح االمبین و زیارت دانیال نبی در شوش برای استراحت وارد اردوگاه شهید جعفر زاده اندیمشک شدیم و با استقبال بسیار خوب سرهنگ پاسدار حاج احمد ذلیکانی مسئول اردوگاه و همکارانش قرار گرفتیم.

مسئول کاروانهای حوزه پیامبر اعظم (ص) گلوگاه ادامه داد: بعد از استراحت به منطقه 7 تپه که مقر آموزشی و محل پشتیبانی عقبه ی رزمندگان لشکر 25 کربلا در زمان دفاع مقدس بود رفتیم و از یادمان شهدای گرانقدر بازدید داشتیم که جا دارد یادی از همه شهدا بویژه شهدای لشکر25 کربلا و فرمانده عروج یافته آن منطقه شهید «شیر سوار» کنیم.

سید حسن حسینی یادآورشد: بازدید از دهلاویه و یادمان پاسدار جهان اسلام و احیا گر جنبش مقاومت یعنی شهید چمران از دیگر برنامه کاروان همراه بود.

وی گفت: امید واریم بفضل خدا بتوانیم پاسدار حرمت و خو.ن شهیدان و انقلاب اسلامی ایران باشیم و در اجرای رسالت بدوش گرفته پاسخگوی مجاهدان مقاوم باشیم و بر این باوریم این سفر ها تجدید میثاق با شهدا و پیمانی با ولی فقیه حضرت آیه الله خامنه ای عزیز تر از جانهاست
ارسال نظرات
پر بیننده ها