بازدید دانش آموزان شاهرودی از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی/ غبارروبی قبور شهدای گمنام دانشگاه

دانش آموزان سه آموزشگاه شهرستان شاهرود از امکانات علمی، پژوهشی و رفاهی و نیز قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۹۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: در راستای شناسایی دستاوردهای علمی، پژوهشی و رفاهی این دانشگاه و به درخواست سه آموزشگاه شهرستان شاهرود برای بازدید از این دستاوردها، دانش آموزان دبیرستان‌های فرزانگان و نوزده دی و متوسطه حضرت مریم (س) از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، کلاس‌های درسی و امکانات آموزشی و ورزشی فرهنگی دیدن کردند.

سید امیررضا حسینی نژاد افزود: علاوه بر این بازدیدها، دانش آموزان با حضور بر مزار شهدای گمنام دانشگاه و غبارروبی قبور این گوهرهای گران‌مایه، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

وی بیان کرد:120 نفر از دانش آموزان به همراه مربیانشان در بازدیدهای مذکور حضور داشتند و کارشناسان آموزش و پژوهش در مورد رشته‌های درسی موجود در این دانشگاه و نیز امکانات وسیع آن توضیحاتی را به آنان ارائه کردند.

حسینی نژاد گفت: در کنار این بازدیدها، پکیجی شامل بروشور و لوح فشرده به دانش آموزان اهدا می‌شود تا بیشتر از کم و کیف مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود باخبر شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با تشکر از همکاری آموزش‌وپرورش شاهرود آمادگی این دانشگاه را برای بازدیدهایی ازاین‌دست از سوی کلیه اقشار مردم در سال آینده نیز اعلام و تصریح کرد: معتقدیم درهای دانشگاه باید بروی تمامی علاقه‌مندان باز باشد تا بتوانند با دیدی باز و آگاهی کامل این مجموعه علمی را برای تحصیل انتخاب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار