مراسم تجلیل از نخبگان بسیج با عنوان «ستاره ها» به همت واحد امیدان سعدی حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۰۹۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تجلیل از نخبگان بسیج با عنوان «ستاره ها» به همت واحد امیدان سعدی حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود برگزار شد.

در این آیین تجلیل که اولیا دانش آموزان و مسئولین بسیج دانش آموزی حضور داشتند از دانش آموزان بسیجی نخبه در زمین های مختلف علمی، فرهنگی ،هنری ،ورزشی و قرآنی با اهدا هدایایی تجلیل و تقدیر شد.

همچنین مشابهه این برنامه به همت مجتمع شهید کلانتری و واحد امیدان سعدی در ابتدایی استثنایی ارمغان شاهرود و ابتدایی روستای محمدآباد میامی برگزار و از دانش آموزان نخبه این مدارس نیز با اهدا هدایایی تجلیل شد.

بهزاد صادقی مدیر مجتمع شهید کلانتری و فرمانده واحد امیدان سعدی دیزج با اشاره به اهداف این برنامه گفت: برنامه (ستاره ها) با هدف تشویق و تجلیل از نخبگان بسیجی و ایجاد انگیزه در آنان و سایر دانش آموزان برای تلاش و کوشش برای نخبه شدن برگزار شد.

وی افزود: مشابهه این برنامه در سال گذشته با نام جایزه باران بسیج برگزار شد و امسال با هدفمند کردن این برنامه در جهت تشویق و تقدیر از دانش آموزان نخبه بسیج این امر انجام شد تا بتوانیم در جهت گسترش فرهنگ علم آموزی و تلاش برای رشد و شکوفایی دانش آموزان بسیجی در عرصه های مختلف نقش خود را ایفا نماییم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی
۲۱:۵۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
خداقوت.باید تلاش بر تشویق بسیجیان نونهال و نوجوان برای جذب باشد با تشکر از این عزیزان و فعالیتشان
پر بیننده ها