در ششمین یادوراه شهدای روستای تبرته فراهان؛

ولایت‌پذیری یکی از محوری‌ترین اصل‌های پیروزی است

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی گفت: ولایت‌پذیری یکی از محوری‌ترین اصل‌های پیروزی در هر جنگ و انقلابی است و تا زمانی که پشتیبان ولایت باشیم هیچ چیز و هیچ کسی نمی‌تواند به ما آسیب برساند.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۲۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار نورخدا قاسمی در ششمین یادوراه شهدای تبرته شهرستان فراهان با اشاره به زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره به یاد کسانی که جان خود را در دفاع از میهن نثار کرده‌اند، در همه فرهنگ‌ها و کشورها به عنوان یک ارزش انسانی تلقی می‌شود.

وی افزود: در فرهنگ اسلامی شهادت بالاترین درجه ایثار و تجلیل از این ایثارگران و خانواده شهدا تکلیف تک تک افراد جامعه است، حرکت در مسیر رشد و تعالی فردی و اجتماعی با هر پست و مقامی که داشته باشیم، نمونه بارز پاسداشت خون شهیدانی است که در راه انقلاب اسلامی و نظام جان خود را فدا کردند و ما در روز قیامت باید پاسخگوی خون این شهیدان باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی تصریح کرد: پس از دفاع مقدس در سراسر عالم انگیزه مبارزه با ظلم و استکبارستیزی در همه ابعاد به عرصه ظهور رسید و در واقع جهاد در راه خدا یکی از دستاوردهایی است که به واسطه خون شهدا حاصل شد که مایه افتخار ملت مسلمان ایران است.

سردار قاسمی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: امروز دشمن در عرصه فرهنگی اجتماعی خاکریزهای خود را به داخل خانه‌های ما انتقال داده و برای مقابله بایستی آحاد جامعه هوشیار باشند تا بتوانیم جنگ نرم را نیز مانند جنگ سخت پیروز میدان شویم.

وی افزود: آرمان های شهدا یکی از اهداف جنگ نرم است که از این‌رو بایستی در راستای توسعه و ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای دفاع مقدس اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم، ایمان مردم و ارزش‌های آن‌ها بود که در ۳۷ سال گذشته ما را در این میدان حفظ کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی تصریح کرد: عرصه جنگ امروز بسیار وسیع تر از جنگ تحمیلی بوده و دشمن با تمام امکانات و تجهیزات خود وارد این عرصه شده و افراد بیشتری را تحت پوشش گرفته ولی تا زمانی که پشتیبان ولایت باشیم هیچ چیز و هیچ کسی نمی‌تواند به ما آسیب برساند چراکه ولایت پذیری یکی از محوری‌ترین اصل‌های پیروزی در هر جنگ و انقلابی است.

سردار قاسمی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر شهدا به منظور تضمین بقای انقلاب اسلامی گفت: ما جاماندگان از شهدا وظیفه داریم از خط و سیره شهدا تبعیت و با دشمنان مقابله و مبارزه کنیم، باید از مجالس شهدا درس بگیریم و در راه ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات