فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ برحضور فعال بسیجیان در فضای مجازی تأکید کرد و گفت:امروز گستره عملیات ؛ دیگر خاکریزها در اهواز نیست بلکه عرصه فضای مجازی است
کد خبر: ۸۶۵۱۱۴۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مراسم تجلیل از بسیجیان سایبری تهران که در سالن اجتماعات شهید رشادی این سپاه برگزار شد با تقدیر از فعالان عرصه فضای مجازی اظهارداشت: امروز بسیاری از کسانی که به ما می گفتند ورود به فضای مجازی برای بسیجیان کار خوبی نیست و زیان های بسیاری در پی خواهد داشت اکنون به دنبال تشکیل گروه ها و قرارگاه فضای مجازی مشابه هستند.

وی افزود: با تلاش بسیار شما بسیجیان باید به پیشرفت های بسیاری برسیم و در این راه چندین کار باید انجام داد. اول اینکه در سپاه تهران هیچ معاونت و مجموعه ای حق تاسیس قرارگاه فضای مجازی را ندارد و اگر کسی می خواهد در این عرصه فعالیت کند باید در ساختار فضای مجازی قرار بگیرد.

سردار کاظمینی ادامه داد : ما از گردان های فضای مجازی توقع عملیات هایی مانند فتح المبین و بیت المقدس را داریم زیرا با وجود 25 گردان سایبری در سپاه تهران باید عملیات های موفقیت آمیزی همچون بیت المقدس و فتح المبین صورت بگیرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تأکیدکرد: باید بهترین اطلاعات واخبار تولید و در مجموعه های مجازی و سایبری درسطح جهان گسترش یابد البته کارهایی که در حوزه فضای مجازی انجام می شود باید فاخر و تاثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز گستره عملیات ؛ دیگر خاکریزها در اهواز نیست بلکه عرصه فضای مجازی است که باید با گسترش و نشر احادیث ائمه (ع) برجهانیان تاثیربگذاریم و باید از ابزار و موقعیت فضای مجازی برای تقویت ایمان مسلمانان استفاده کنیم و تاثیرگذاری را به خارج از کشور ببرید زیرا جوانان جهان تشنه موازین اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

ارسال نظرات