تقدير مدير روابط عمومي سازمان ورزش بسيج از اصحاب رسانه

مدير روابط عمومي سازمان ورزش بسيج در پيامي با تبريك سال نو، از تلاش هاي اصحاب رسانه در انعكاس اخبار فعاليت بسيج در امر ورزش تقدير كرد.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۴۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، محمد حسين فئواديان مدير روابط عمومي سازمان ورزش بسيج در آستانه سال نو، در پيامي از تلاش اصحاب رسانه در اطلاع رساني فعاليت هاي بسيج در ورزش تقدير كرد. در اين پيام آمده است:«بدون شك دنياي امروز، دنياي ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهي كه با به‌کارگيري هنر، مهارت، تدبير و دانش خود، فضايي سالم براي اطلاع رساني شفاف و ارتباطات اثربخش بين مردم و سازمان‌ها را فراهم مي‌کنند، انكارناپذير بوده و قابل تقدير است.

در سالي كه گذشت رسانه هاي مختلف ديداري، شنيداري، مطبوعات و خبرگزاري ها با انعكاس فعاليت هاي گسترده بسيج در زمينه ورزش، نقش مهمي در اطلاع رساني و انعكاس برنامه ها و تلاش هاي جهادگونه بسيج در ورزش داشتند، نقشي كه شايسته قدرداني است.لذا با تبريك سال نو و تقدير و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، از خداوند بلند مرتبه، براي تمامي عزيزان، توفيقات روزافزون در جهت اعتلاي امر مقدس اطلاع رساني، آرزو مي‌کنم. »
ارسال نظرات