فرمانده سپاه ناحیه خمین ترویج سبک زندگی فاطمی را از نیازهای امروز جامعه دانست و گفت: 250 نفر از شهرستان خمین در قالب کاروان راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که سعی شده در گفتمان‌هایی که در کاروان‌ها داریم به ترویج سبک زندگی فاطمی بپردازیم.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۶۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به ازعام کاروان راهیان نور اظهار داشت: چند روز گذشته 130 نفر از بسیجیان این شهرستان در قالب 3 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: در پایان هفته نیز 250 نفر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام و از این مناطق بازدید خواهند داشت که البته این کاروان خواهران پایگاه‌های مساجد و محلات و حتی افرادی هستند که خواستار حضور در این کاروان‌ها بوده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: کاروان اعزامی به مناطق جنوب کشور در سفر 4 روزه خود از مناطق جنگی فتح‌المبین، اروندکنار، هویزه، والفجر 8، شلمچه و پاسگاه زید بازدید می‌کنند و تجدید بیعت با شهدای دوران دفاع مقدس و امام شهدا خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار براتعلی با اشاره به لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین جوانان گفت: به همراه کاروان‌های اعزامی روای و روحانی اعزام خواهد شد تا به مسائل فرهنگی و معنوی پرداخته شود و سعی شده در این کاروان‌ها به ترویج سبک زندگی فاطمی بپردازند.

وی افزود: در گفتمان‌هایی که در راهیان نور داریم با توجه به اینکه ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی مورد تاکید مقام‌معظم رهبری بوده و این امر بهترین راهکار مقابله با فرهنگ منحرف غرب است که به این منظور برنامه‌های فرهنگی و توزیع کتاب فرازهایی از بیانات مقام‌معظم رهبری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: همچنین برای انعکاس هرچه بهتر اخبار راهیان نور تعدادی از اعضای بسیج رسانه این کاروان را همراهی خواهند کرد همچنین اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ترویج و تشدید فرهنگ جهاد و شهادت، ایثار و استکبارستیزی در میان نسل جدید نسل بسزایی داشته که بایستی از طریق رسانه‌ها این تاثیرگذاری‌ها و فضای معنوی حاکم منتقل شود.

وی افزود: هدف از اعزام این کاروان به مناطق عملیاتی نمایش ایستادگی شهدا و رزمندگان با کمترین تجهیزات و امکانات جنگی، روحیه الهی رزمندگان در برابر استکبار جهانی و در نهایت به خاک و خون نشستن دشمنان است و سعی بر ان شده تا در این افرادی که تاکنون از مناطق بازدید نداشته و جوانان به مناطق اعزام شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات