امام جمعه بیله سوار عنوان کرد

فکر جوانان، در تیررس عرفان های کاذب دشمن

دشمن با عرفان های کاذب و دروغین و گاهی هم بوسیله فرقه زائی و تفرقه، فکر و ایمان جوانان را مورد هدف قرار می دهد.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۳۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت‌الاسلام قیاسی، امام جمعه بیله سوار در کارگاه آموزشی نقد نحله های انحرافیبا تأکید بر ضرورت تبلیغ پیرامون گسترش حجاب و عفاف، تصریح کرد: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر همگانی در جامعه به منظور ریشه‌ کن کردن بدحجابی مسأله بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

وی نقش زنان و دختران را در تحکیم باورهای دینی در خانواده و اجتماع با اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: زنان با آگاهی افزایی می توانند در مبارزه با بدعت ها و پدیده های نوظهور دینی، عرفان های کاذب، خرافات و آسیب های اجتماعی نقش مؤثر ایفا کنند.

حجت‌الاسلام قیاسی افزود: یکی از راههایی که دشمن از آن ناحیه وارد می‌شود این است که می خواهد فکر جوانان و ایمان را مورد هدف قرار دهد و این کار را از راه های متفاوتی دنبال می‌کند گاهی با عرفان های کاذب و دروغین و گاهی هم بوسیله فرقه زائی و تفرقه این هدف را دنبال می‌کند.

وی در ادامه افزود: جوانان ما باید آگاه باشند که از جمله نحله های انحرافی و بسیار خطرناک که در جهان در حال فزونی و گسترش است شیطان پرستی است که در این نحله شیطان جای خدا را می گیرد و بر عقل و جسم انسان فرمانروایی می‌کند.

کارگاه آموزشی نقد نحله های انحرافی به همت اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار در این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات