راهیان نور زمینه پیوند خوردن مردم به خصوص جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ایجاد فضای دینی و مذهبی بین اقشار مختلف مردم است.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۴۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

حجت الاسلام وحید شعیبی طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر، اعزام کاروان زیارتی و سیاحتی راهیان نور به مناطق عملیاتی را موثرترین عملیات فرهنگی و بصیرتی برای جوانان، نوجوانان و دیگر اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: راهیان نور زمینه پیوند خوردن مردم به خصوص جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ایجاد فضای دینی و مذهبی بین اقشار مختلف مردم است که به عینه شاهد مناطقی هستند که شهدا در آنجا از خاک میهن اسلامی دفاع کرده اند.

وی ادامه داد: قدرت امروز ما در گرو تمام آن گذشت ها و ایثارهای است که شهدا انجام دادند بنابراین لازم است برای افزایش قدرت و حفظ آگاهیمان به فرهنگ شهادت پیوند بخوریم و راهیان نور از جمله مهمترین حرکتی است که مسئولین امر در احیا ساختن این فرهنگ اسلامی در جامعه گام برداشته اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کوثر با بیان اینکه در سال جاری تاکنون بیش از 5 نوبت اعزام دانش آموزان و .. را در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی داشتیم، گفت: در ادامه این امر برای ایام عید سال 95 نیز این اقدام فرهنگی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب انجام خواهد یافت.

حجت الاسلام شعیبی در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه های اعزام در ایام نوروز برای عموم آزاد می باشد بیان کرد: در روزهای تاریخ های 2 و 6 فروردین مجموعا حدود ۲۰۰ نفر را به مناطق جنوب اعزام می کنیم و این جدای از اعزام خانواده های است که با ماشین شخصی خود تردد دارند.

ارسال نظرات