راهیان نور فرصتی برای خودسازی و درک رشادت های شهیدان است و این سفر معنوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور امروز آغاز شده است.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۶۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا؛ اردوهای راهیان نور فرصت ارزشمندیست تا فقط به یاد آوریم قسمت کوچکی از جان فشانی و رشادت های فرزندان این آب و خاک راکه در جریان هشت سال دفاع مقدس دربرابردشمن قسم خورده نمایش داده شود.

راهیان نور فرصتی برای خودسازی و درک رشادت های شهیدان است

اردوهای راهیان نورتجلی حضور رشادت وشهادت است که درقالب فرهنگی عظیم برگزار می شود و در راستای برنامه های فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و آرمانهای انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد. زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور به درک والای رشادت وازخودگذشتگی رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس خواهند رسید.


مردم ایران در قالب کاروان‌های راهیان نور و گاه با خودروهای شخصی در ایام فرا رسیدن عید نوروز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می آیند تا بهترین روزهای سال نو را در کنار شهدا و خاطرات دوران دفاع مقدس سپری کنند و علاوه بر اینکه یاد و نام آنها را زنده نگه می دارند، با آرمان های آنها در دفاع از کشور و ولایت تجدید پیمان کنند.

امروز هم مردم صومعه سرا در قالب کاروان های راهیان نور به سمت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند تا رشادت ها و ایثارگری های شهدا را از نزدیک نظاره کنند.

در این سفر معنوی هر کسی در گوشه ای از خاک سرزمین جنوب می‌نشیند و درد دل خود با شهدا را آغاز می کند، حرف هایی که به زبان آرودن آن سخت، اما از زبان دل با شهدا سخن می گویند.

اشک ها بدون اختیار از چشم ها جاری می شود و ناخوداگاه صورت غرق در اشک می گردد انگار این چشم ها عمریست منتظر رسیدن به چنین مکتانی می باشد.

اتوبوس راهیان نور امروز با گذر از هزاران پیچ و خم  به یادماندنی ساعت 13 به سمت جنوب حرکت خواهد کرد تا زائران با کوله باری از خاطرات وارد خاک جنوب شوند.

در این راستا سرهنگ عاشوری فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا اظهار کرد: سفرهای راهیان نور موجب می شود تا بخشی از اهدافی که در مقابله با تهاجم فرهنگی مطرح است تامین شود.

وی افزود: با یادآوری دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان جایگاه خویش را در نظام اسلامی بهتر بدانند و نسبت به گذشته در برابر تهاجم دشمنان انقلاب و اسلام قوی تر عمل کنند.

فرمانده سپاه نایحه صومعه سرا گفت: امروز اردوهاي راهيان نور يكي از بهترين حركت هاي فرهنگي در جامعه براي مقابله و دفاع در مقابل جنگ و تهديد نرم دشمن است، تهديدي كه آرمان ها، عقيده ها و باورهاي ملي و ديني و ارزشي ما را مورد هدف و تهاجم قرار داده و برگزاري اردوي راهيان نور به نوعي پدافند غير عامل در مقابل پروژه نفوذ دشمن می باشد.
ارسال نظرات