عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم طالقان در مجلس گفت: در برنامه پنج ساله ششم توسعه هم فرهنگ خیلی کمرنگ دیده شده و بیشتر از این حرف ها از دولت توقع بود که در مسائل فرهنگی نقش داشته باشند که متاسفانه هیچ توجهی به مسئله فرهنگ نشده است.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۸۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
حجت الاسلام مفید کیایی نژاد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: در بودجه سال 95 ما به هیچ عنوان بودجه آنچنانی برای فرهنگ نمی بینیم.

وی افزود: در برنامه پنج ساله ششم توسعه هم فرهنگ خیلی کمرنگ دیده شده و بیشتر از این حرف ها از دولت توقع بود که در مسائل فرهنگی نقش داشته باشند که متاسفانه هیچ توجهی به مسئله فرهنگ نشده است.

کیایی نژاد اظهار داشت: دشمن وقتی از جنگ سخت نتیجه نگرفت وارد جنگ نرم شد تهاجم فرهنگی را شروع کرد دغدغه مقام معظم رهبری هم بیشتر فرهنگی است و بارها و بارها بیان فرموده اند با توجه به بیانات ایشان این توقع و انتظار هست که مسئولان دولتی هم توجه بیشتری به این مسائل داشته باشند که متاسفانه این توجه کمتر است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: مجلس از دولت انتظار دارد و ما چون در کمیسیون فرهنگی هستیم دستگاه های مختلفی به ما مراجعه می کنند و از ما توقعاتی دارند ولی متاسفانه ما هر چه در این زمینه از دولتمردان تقاضا می کنیم به نتیجه نمی رسیم.

ارسال نظرات