فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

شجره طیبه صالحین تنها راه تعالی تربیتی را می تواند دنبال کند

جشنواره بهترین های شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه بندرعباس با حضورجانشین سپاه امام سجاد(ع)، معاون تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد(ع) ، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۲۹۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، جشنواره بهترین های شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه بندرعباس با حضورجانشین سپاه امام سجاد(ع)، معاون تعلیم و تربیت سپاه امام سجاد(ع)، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ، جانشین سپاه ناحیه ، مسئول شجره طیبه صالحین، فرماندهان حوزه ها ،استاد شجره طیبه صالحین،سرمربیان ، مربیان و سرگروه های صالحین برگزار گردید.

سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و خیرمقدم به مسئولین و حضارخصوصا خانواده معظم شهید مدافع حرم بیان داشت: خداوند را شاکر و سپاسگذاریم که توفیق داد تا درآخرین روزهای سال 94 میزبان شما بزرگواران دربرنامه جشنواره بهترین های صالحین باشیم.

 وی، افزود: این انقلاب مسیرش را با قدرت ادامه می دهد و برای تقویت اعتقادات بهترین راهکار همین شجره طیبه صالحین است و شما مربیان ،سرگروه ها و متربیان حلقه های صالحین دراین زمینه پیشتاز هستید.

 فرمانده سپاه ناحیه با اشاره به اینکه شجره طیبه صالحین تنها راه تعالی تربیتی را می تواند دنبال کند بیان داشت: ائمه هدی این مسیرراطی کردند و امروز نقش بسیج در امرتربیتی بسیارمهم است و کارتربیت و پرورش انسان را ادامه می دهد.

 وی در ادامه از زحمات و تلاش همه سرمربیان، مربیان و سرگروه ها و تمام کسانی که در امرتربیت فعالیت می کنند تشکر کرد .

سرهنگ علینژاد ، جانشین سپاه امام سجاد(ع) ضمن عرض خیرمقدم به حضار و علی الخصوص خانواده شهید سالاری و تشکراز برگزاری برنامه و تسلیت ایام فاطمیه گفت : خداوند متعال را بخاطر همه نعمت ها و نعمت انقلاب و رهبری و مردم سلحشور و ولایتمدار که درهمه عرصه ها ایثارگری کردند را شاکریم .

وی گفت : دنیای غرب که شاید تا سالیان قبل درپی ازپا درآوردن انقلاب بود امروزبه دنبال این است که جلو پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرد و مانع از رشد فرهنگی می باشد علی رغم اینها امروز بحمدالله این انقلاب ازلحاظ فرهنگی توسعه یافته و فراگیرشده و به دنیا معرفی شده است و کسی نیست که نداند این انقلاب هدفش چیست و به کجا می رود ؟ جانشین سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به وظیفه حلقه های صالحین گفت: ابتدا بایدبا تمام توان درمقابل دشمن باستیم وبا آمادگی همه جانبه درهمه ابعاد توطئه های دشمن را خنثی کنیم ودرکنار آمادگی جسمانی روحیه قوی نشات گرفته از ایمان و باورهای دینی داشته باشیم.

 وی بیان، داشت: با نگاه به سیره شهدا درهشت سال دفاع مقدس پی می بریم که رزمندگان در تمام سختیها از انقلاب و ولایت جدا نبودند و حلقه های صالحین آنها در سنگرهای دفاع مقدس بود.

علینژاد درپایان توصیه کرد: با حضور مستمر در حلقه های صالحین ایمان و معرفت را بالا ببرید چراکه کسی که ایمان داشته باشد آسیب نمی بیند و درنهایت با حضور درحلقه های صالحین باید خروجی ان رفاقت با اعضای حلقه های وعلم به مشکلات آنها وپیگیری رفع آن باشیم.

ارسال نظرات