خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

براساس امکانات مادی و دنیایی مسائل جهان را تحلیل نکنیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نباید بر اساس امکانات مادی و دنیایی مسائل جهان را تحلیل و بر مبنای تحلیل های مادی عمل کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۱۳۰۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جشنواره صالحین که در حسینیه شهید مطهری سپاه برگزار شد، اظهار کرد: خداوند عالم را برای انسان، انسان را برای عبادت و عبادت را برای کسب تقوا خلق کرده و کرامت نصیب کسانی می‌شود که تقوا پیشه کنند.

وی با بیان این‌که عبادت، شجاعت، تقوا و عدالت از معیارهای صالحان است و شناخت افراد باید بر اساس این معیارها صورت بگیرد، تصریح کرد: آن چیزی که جهان در آینده به آن نیازمند است، میوه و ثمره صالحان است و این مسجل است که آینده جهان، آینده صالحان خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: نباید بر اساس امکانات مادی و دنیایی مسائل جهان را تحلیل و بر مبنای تحلیل های مادی عمل کنیم، زیرا خداوند وعده داده مؤمنان همواره در مقابل دشمنان پیروز هستند و این وعده الهی بارها در جنگ تحمیلی محقق شد و در نهایت رزمندگان اسلام در مقابل مستکبران شرق و غرب به پیروزی رسیدند.

 امام‌جمعه قزوین ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن جنگ تحمیلی که همان پیروزی حق در مقابل باطل است و خداوند آن را وعده داده بود، محقق شد و امروز هم منتظر تحقق وعده سوم الهی، که همان حکومت صالحان بر عالم است هستیم و با پیروزی انقلاب اسلامی تحقق این وعده بسیار آسان‌تر شده است.

وی به جنایات استکبار جهانی و جنگ‌های نیابتی منطقه اشاره و بیان کرد: درحالی‌که کشورهای غربی و امریکا داعیه حمایت از حقوق زنان و کودکان را دارند اما در منطقه شاهد جنایت‌هایی بسیار زیادی هستیم که در نهایت به کشتار زنان و کودکان منتهی می‌شود.

آیت‌الله عابدینی اضافه کرد: خدای متعال از مسلمانان خواسته تا به کمک مظلومان عالم از هر دینی بروند و تأکید کرده اگر کسی صدای کمک خواهی انسانی را بشنود و به او کمک نکند، مسلمان نیست و این برخلاف نگاه منفعت طلبانه امریکا و غرب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: هر آن چه که شجره طیبه را می‌سازد، ریشه در فطرت انسان دارد؛ زیرا فطرت تغییرناپذیر است و در هر زمانی میوه و ثمره‌اش را می‌دهد و مقاومت لبنان، غزه، عراق و فلسطین از شجره طیبه انقلاب اسلامی است.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها