خبرهای داغ:
برداشتهای یک زوج دانشجوی گلستانی از راهیان نور :
قلبی که زنگار میگیرد نیاز به جلا گرفتن دارد و انسان لازم است برگرد به اصل خودش و راهیان نور بهترین فرصت برای انجام این کار است.
کد خبر: ۸۶۵۱۳۱۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حسین ولی و همسرش دانشجوی منابع طبیعی گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کردند:قلبی که زنگار میگیرد نیاز به جلا گرفتن دارد و انسان لازم است برگرد به اصل خودش و راهیان نور بهترین فرصت برای انجام این کار است.
وی درادامه افزود : شهدا نزدیکترین افراد به خداوند هستند کسانی که می توانند واسطه فیض بشوند و در یک جمله می توان گفت شهدا دوربرگردانی هستند برای فطرت ما.
حسین که اشک در چشمانش حلقه زده بود در پاسخ به اینکه چه صحبتی با شهدا دارید گفت :شهدا در حد اعلایی هستند صحبتی که با شهدا دارم من شرمندشون هستم.
همسر حسین هم می گوید اولین آرزوی من اللهم عجل لولیک الفرج است.
حسین که به عنوان محرم کاروان با همسرش به راهیان نور آمده اند با اطمینان قلب می گوید : نماز اول وقت ، حجاب و عفاف و حیا  و تبعیت و اطاعت پذیری از ولی فقیه و ثابت کردن  ادعای خودمان به ولایت ، انتظاری است که شهدا از ما دارند.
همسر او نیز از حجاب و عفاف  می گوید و سفارش شهدا را یاد آور می شود که باید یک زن مسلمان حجاب و عفاف داشته باشد  و احترام به پدر ومادر را نیز در سرلوحه کار خود قرار دهد.
صحبت با زوج دانشجوی گلستانی با سخنی که امروز باید جوانان ما آن را برای خود یک الگو بدهند پایان یافت  و آنها گفتند که سادگی و خاکی بودن زندگی بدون مشغله و دوری  از زر و زیور های دنیوی  و اینکه خودمان را درگیر فرعیات نکنیم تا به اصلیات برسیم برداشتهای ما از این سفر روحانی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها