سرزمین نور-3

بازدید بیش از 650 نفر از بسیجیان زنجانی از مناطق عملیاتی جنوب کشور

امسال بیش از 650 نفر از بسیجیان سپاه ناحیه زنجان از یادمان های دفاع مقدس در جنوب کشور دیدن خواهند کرد
کد خبر: ۸۶۵۱۳۵۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در زنجان گفت : اردوهای راهیان نور هر سال با حضور مردم سراسر کشورمان و مردم ولایی زنجان برگزار شده واین اردوها با حضور همه اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، فرهنگیان، اصناف و بازاریان، محلات، طلاب و ... برگزار می گردد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی افزود : بسیجیان و علاقه‌مندان با حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس با اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند و اردوهای راهیان نور سبب انتقال فرهنگ دفاع و شهادت به مردم و به ویژه نسل جوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور گفت : باید در راستای توسعه و گسترش فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه گام بر داریم و این مهم تنها با شناخت شهدا و شناساندن این فرهنگ به نسل های سوم و چهارم انقلاب میسر می‌شود.

اردوهای راهیان نور هر سال با حضور مردم سراسر کشورمان و مردم ولایی زنجان برگزار می‌شوداین اردوها با حضور همه اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، فرهنگیان، اصناف و بازاریان، محلات، طلاب و ...برگزار شده که بسیجیان و علاقه‌مندان با حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس با اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند و اردوهای راهیان نور سبب انتقال فرهنگ دفاع و شهادت به مردم و به ویژه نسل جوان برگزار می‌شود.

طهماسبی به نقش بزرگ کاروان های راهیان نور پرداخت و تصریح کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته کاروان های راهیان نور با روحیه ی بسیجی در یادمان ها حضور خواهند داشت که این حضور نشان دهنده عشق و ارادت زائرین عزیز به آرمان های والای شهدا و آمادگی همه جانبه آنها در مقابله با تهدیدات جنگ نرم و سخت دشمنان است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد : امسال بیش از 650 نفر از مردم و بسیجیان پایتخت شور و شعور حسینی در دو دوره به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که این تعداد از زائران در قالب 14 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود اولین گروه از زائرین سرزمین های نور در 25 اسفند سال 94 در قالب 10 اتوبوس بسوی مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد و در دومین مرحله نیز بیش از 450 نفر از بسیجیان خواهر حوزه های شهری و روستایی در قالب 4 دستگاه اتوبوس اعزام خواهند شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار