سردار استاد حسینی حضور 10هزار نفر در قالب اردوهای عمومی و خانوادگی در ایام نوروز را پیش بینی کرد و گفت: مسئولین استان البرز در خصوص اعزام مردم به سرزمین راهیان نور همت مضاعفی انجام بدهند.
کد خبر: ۸۶۵۱۴۰۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
ورود مسئولین استانی در خصوص اعزام اردوهای راهیان نور کمرنگ است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی در حاشیه سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفت و گو با خبرنگار بسیج، بهترین مکان را در کنار شهدابودن دانست و اظهار داشت: با توجه به افزایش زائرین میزان بودجه کمتر می شود و این مهم نیازمند توجه بیش از پیش مسئولین است.

وی ضمن تشکر از زحمات خادمین و فرماندهان حاضر در اردوهای راهیان نور افزود: باید کمک شود راه نورانی برای هدایت نسل های سوم و چهارم جهت آشنایی با ارزش های انقلاب ادامه دار باشد.

وی حضور 10هزار نفر در قالب اردوهای عمومی و خانوادگی در ایام نوروز را پیش بینی کرد و گفت: مسئولین استان البرز در خصوص اعزام مردم به سرزمین راهیان نور همت مضاعفی انجام بدهند.

فرمانده سپاه البرز با بیان این مطلب که اعتقاد بر نورانی بودن راه می تواند مهم باشد گفت: ساخت آشپزخانه و غذاخوری در اردوگاه شهید کلهر به اتمام رسیده است و با انعقاد قراداد با شهرداری کرج در تلاش هستیم تا سال آینده نیز موضوع اسکان در خرمشهر نیز فراهم شود.

وی گفت: امروز به حال شهدا حسرت می خورم و از اینکه شهید نشده ام سرسوزنی خوشحال نیستم و امیدوارم عاقبت ما روزی که مقدر است شهدا ما را بطلبند.

سردار استاد حسینی توصیه ای هم به جوانان داشت و گفت: امروزه نه تنها نسل های سوم و چهارم بلکه کلیه مردم ایران مورد هجمه دشمن قرار گرفته اند و در اگر می خواهیم از راه شهدا جدا نشویم باید در این مکان ها خصوصا یادمان های شهدا ،حضور پیدا کرده تا از نزدیک با جان فشانی ها و ایثارهای رزمندگان و شهدا بهتر آشنا شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها