مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد
آشیانه بالگرد در زمینی به مساحت 6 هکتار مابین شهرک صنعتی و فرودگاه اردبیل احداث می‌شود که با اتمام احداث این آشیانه اقدامات اولیه برای حضور بالگرد امداد و نجات در اردبیل انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۱۴۲۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام غیبی در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای سال آینده اجرای دو پروژه مهم را در دستور کار خود دارد که ساخت آشیانه بالگرد به منظور استقرار بالگرد امداد و نجات هلال احمر در استان اردبیل و اجرای پروژه تجاری خدماتی شریعتی در 10 طبقه است که هر دو این طرح‌ها سال آینده اجرایی می‌شود.

وی گفت: حدود یک میلیارد تومان با مساعدت استاندار اردبیل برای ساخت آشیانه بالگرد در اردبیل اختصاص یافته که خوشبختانه تخصیص 100 درصدی داشته و سوله این آشیانه با اعتبار 800 میلیون تومان خریداری شده وبعد از تعطیلات عید نوروز نیز عملیات ساخت آن شروع می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: آشیانه بالگرد در زمینی به مساحت 6 هکتار مابین شهرک صنعتی و فرودگاه اردبیل احداث می‌شود که با اتمام احداث این آشیانه اقدامات اولیه برای حضور بالگرد امداد و نجات در اردبیل انجام می‌شود.

غیبی تصریح کرد: خوشبختانه مشکل زمین میدان شریعتی هلال احمر برطرف شده و عملیات احداث یک مجتمع خدماتی تجاری از سال آینده در 10 طبقه اجرا می‌شود که در کنار این موضوع نیز امیدواریم سال آینده و در هفته هلال احمر شاهد افتتاح خانه‌های هلال در اردبیل باشیم.

ارسال نظرات