دوازدهم فروردین‌ماه یکی از روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرکرد دوازدهم فروردین‌ماه را یکی از روزهای سرنوشت‌ساز و مهم تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید از فرصت معنوی ایجاد شده در راستای گرامیداشت روز زن و مادر و یوم‌الله 12 فروردین بهره برد.
کد خبر: ۸۶۵۱۴۳۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
12

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حمید ملکپور در جلسه ستاد دوازدهم فروردین‌ماه استان که در فرمانداری شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: اگر برنامه ها و مراسم انقلاب اسلامی در مرکز استان بطور صحیح و باشکوه برنامه‌ریزی شود باعث الگوگیری سایر شهرستان‌ها نیز می‌شود و هیچ مشکل و دغدغه‌ای برای برگزاری این برنامه‌ها نداریم.

وی از برگزاری مراسم ویژه این ایام در مرکز استان با محوریت مساجد منتخب در شب شام ولادت در یوم‌الله 12 فروردین خبرداد و تصریح کرد: باید در مکان های پرجمعیت استقرار میهمانان نوروزی فضاسازی مناسبی برای 12 فروردین صورت پذیرد تا فضای استان متحول شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد در بخش دیگری از سخنانش بزرگداشت باشکوه یوم‌الله 12 فروردین‌ماه را از ضروریات آشنایی نسل جوان با مراحل تثبیت و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه‌ای الهی است که خدا به مردم عرضه داشته است.

ارسال نظرات