برنامه راهداری ویژه نوروز با نهایت کوشش و جدیت در شهرستان نیر ادامه دارد و راهداران برای استقبال از سفرهای نوروزی در آمادگی کامل به سر می‌برند.
کد خبر: ۸۶۵۱۴۳۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، احمد مهارتی در بازدید از محورهای ارتباطی شهرستان نیر اظهار داشت: عملیات ویژه راهداری و آماده‌سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان نیر اجرا شده که از این طریق محورهای مواصلاتی شهرستان نیر برای سفرهای نوروزی ایمن‌سازی می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه راهداری ویژه نوروز با نهایت کوشش و جدیت در شهرستان نیر ادامه دارد و راهداران برای استقبال از سفرهای نوروزی در آمادگی کامل به سر می‌برند تا بتوانیم با خدمات‌رسانی شایسته و مناسب رضایت عمومی و به ویژه رضایت مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان را فراهم آوریم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر با اشاره به لکه‌گیری جاده‌های این شهرستان افزود: لکه‌گیری محور سه راهی نیر تا انتهای حوزه در محدوده روستای منقوطای و نیز لکه‌گیری محور دورسون خواجه و محور نیر کورائیم انجام شده و در این زمینه اقدامات لازم انجام شده است.

مهارتی از نصب گاردریل در نقاط حادثه خیز محورهای اصلی و بزرگراه‌های شهرستان نیر خبر داد و گفت: علاوه بر این رنگ آمیزی سرعت‌گیرها و خط کشی و شست‌وشوی علایم و نصب علایم جدید و پاک سازی و تسطیح شانه راه‌ها در حال انجام بوده تا بتوانیم پیش از آغاز سفرهای نوروزی آن را به اتمام برسانیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نیر بیان کرد: گشت‌ها و اکیپ های اداره راه و شهرسازی شهرستان برای تامین ایمنی تردد در محورها تا پایان سفرهای نوروزی در جاده‌ها مستقر خواهند بود تا بتوانند خدمات مفید و مناسبی را به گردشگران و مسافران نوروزی در سطح شهرستان ارائه کنند.

ارسال نظرات