فرماندار مشگین‌شهر:

در طرح نوروزی استقبال از بهار تمهیدات ویژه‌ای تدارک دیده شده است

در طرح نوروزی استقبال از بهار تمهیدات ویژه‌ای برای ساماندهی مسیرهای ارتباطی گردشگری در سطح شهرستان مشگین‌شهردیده شده است.
کد خبر: ۸۶۵۱۴۵۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم امامی در جریان بازدید از راه‌های ارتباطی مناطق گردشگری در مشگین‌شهر اظهار اشت: در طرح نوروزی استقبال از بهار تمهیدات ویژه‌ای برای ساماندهی مسیرهای ارتباطی گردشگری در سطح شهرستان مشگین‌شهردیده شده بود که هم‌اکنون تمام راه‌های ارتباطی برای بازدید از اماکن گردشگری تاریخی و طبیعی شهرستان آماده است.

وی با اشاره به مناطق متعدد گردشگری مشگین شهر افزود: بقعه شیخ حیدر در مرکزیت شهر، طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه با برخورداری از مناطق بکر و طبیعی دره خیاو چایی، آبگرم‌های معدنی قینرجه، موئیل سویی، قوتورسویی، ملک‌سویی، مجتمع آبدرمانی و تفریحی وله‌زیر، حتم مشه‌سی، پارک جنگلی با مساحت 300 هکتار، دامنه بکر و طبیعی سرسبز سبلان، روستاهای هدف گردشگری از جمله روستای هدف گردشگری موئیل و انار آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

فرماندار مشگین‌شهر از بازرسی ویژه از اقامت‌گاه‌ها و هتل‌ها در سطح شهر خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات با کیفیت و رعایت رفاه حال مسافران، اکیپ‌های گشت و کنترل با نظارت مستمر از نظر بهداشت و نرخ کرایه مناطق گردشگری و اقامتگاهی شهرستان را رصد می‌کنند.

امامی تصریح کرد: از نظر خدمات‌رسانی ستاد خدمات سفر نیز با برگزاری مانور 9 ستاد کمیته خدمات سفر نحوه عملکرد ستاد را که شامل اورژانس، پلیس راهور، نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر و نیروهای انتظامی بود را بررسی کردیم که از خدمات‌رسانی به موقع ستاد خدمات سفر نیز در سطح شهرستان مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی بخش مهمی از اتوبان مشگین شهر-اردبیل که نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد بیان کرد: راه‌های ارتباطی بین شهری نیز در سطح شهرستان ساماندهی شده که انتظار می‌رود در ایام تعطیلات نوروزی رانندگان و مسافران با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر بی‌خطری را برای خود رقم بزنند.

ارسال نظرات