رئیس جمعیت هلال‌احمر مشگین‌شهر خبر داد
گشت امداد و نجات جاده‌ای از ساعت 8 صبح تا 10 شب آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند
کد خبر: ۸۶۵۱۴۶۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عباس انوری‌آذر در جریان بازدید از ایستگاه‌های طرح ایمنی و سلامت در مشگین‌شهر اظهار داشت: طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال‌احمر به طور ملی در سراسر کشور اجرا می‌شود که در این راستا به منظور ارائه خدمات ضروری به گردشگران از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه سال 94 در شهرستان مشگین‌شهر نیز این طرح اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: 2 ایستگاه طرح ایمنی و سلامت به نام‌های ایستگاه شهید بنی‌هاشم و شهید سلیم‌زاده در ورودی‌های مشگین‌شهر از سمت اردبیل و تبریز مستقر شدند و گشت امداد و نجات جاده‌ای سیار نیز از سمت آذربایجان شرقی با 3 نفر اکیپ و آمبولانس از ساعت 8 صبح تا 10 شب آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر مشگین‌شهر افزود: در طرح استقبال از بهار، 20 نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر مشگین‌شهر در قالب طرح ایمنی و سلامت از 25 اسفند ماه در آماده‌باش کامل قرار دارند و برای ارائه خدمات امداد و نجات به گردشگران در پست‌های خود حضور می‌یابند.

انوری‌آذر از اجرای طرح داوطلب یار در مشگین‌شهر همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: در این طرح پزشکان و پیراپزشکان به صورت داوطلبانه در پایگاه‌های هلال‌احمر به هموطنان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر طرح‌های هلال‌احمر در آستانه عید نوروز بیان کرد: طرح جمعیت هلال احمر مشگین‌شهر همزمان با استان اردبیل در حوزه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برنامه‌هایی از جمله مروجین سلامت برای کم خطرسازی چهارشنبه سوری، برنامه نیابت برای بازدید از سالمندان و عیادت از بیماران و خانواده‌های نیازمندان، برنامه فرشتگان رحمت و بهره‌گیری از خیران در توزیع بسته‌های حمایتی به نیازمندان اقدام می‌کند.

ارسال نظرات