فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران در کنار نظامی بودن یک نهاد مکتبی و انقلابی است
کد خبر: ۸۶۵۱۴۸۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج :سردارسرتیپدوم پاسدار حسین معروفی در گردهمایی خانواده‌های پاسدار گردان حیدر کرار اظهار داشت: انقلاب اسلامی که فخر انبیاء و اولیای الهی است امروز مایه عزت و سربلندی امام و باعث بیداری اسلامی شده است.

وی انقلاب اسلامی را ام‌القری جهان برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی، اسلام ناب محمدی است و تنها امتی بوده که پس از حکومت اولیاء الهی تشکیل شد و اسلام را مجددا احیا کرد.

سردار معروفی مسئولیت نگهبانی و حفاظت و حراست از این انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن را وظیفه نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: پاسداران باید به عنوان نیروی‌های مکتبی، انقلابی و مردمی این دستاورد را حفظ کنند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اضافه کرد: سپاه پاسداران مایه افتخار است و اگر سپاه نباشد کشور هم نیست؛ به گفته رهبری معظم انقلاب  که فرمودند «اگر دُر گرانبهایی داشته باشم آن را به سپاه پاسداران برای حفاظت می‌سپارم».

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نقش خانواده‌های پاسدار را در دفاع از انقلاب اسلامی کاملا ملموس و نمایان خواند و خاطرنشان کرد: نقش اصلی در حفاظت از انقلاب اسلامی توسط عقبه و خانواده پاسداران برآورده می‌شود.

سردار معروفی به نقش خانواده در آرامش روحی و روانی پاسدار اشاره کرد و گفت: به خاطر حساسیت منطقه وضعیت ما در استان سیستان و بلوچستان با همه استان‌ها فرق می‌کند و کار ما رسالت محور است و زمان و مکان نمی‌شناسد

ارسال نظرات