خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

راهیان نور اقتدا به راه شهیدان و بازخوانی ارزش های انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن(ع) قم گفت: ملت ایران هرگز اجازه نمی دهد مقطع حساس، تاریخی و پرافتخار دوران دفاع مقدس که تجربه گران سنگ است فراموش شود.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۲۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: همان گونه که رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: "خدا مي‌داند راه و رسم شهادت كور شدني نيست و اين ملتها و آيندگان هستند كه به راه شهيدان اقتدا خواهند كرد و همين تربت پاك شهيدان است كه تا قيامت‏ مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفاى آزادگان خواهد بود" مردم شریف ایران اسلامی با شرکت در سفرهای زیارتی راهیان نور در حقیقت راه و رسم شهدا را مرور می کنند و حاصل آن را در متقاضیان و سیل عظیم عاشقان مدافع حرم می بینیم.

وی افزوددر طول بيش از دو دهه از پايان جنگ تحمیلی كاروانهاي راهيان نور به يكی از منابع عظيم توليد معنويت، بازشناسي هويت اسلامي - انقلابي و فرصتي براي خودسازي انقلابي نسل سوم، چهارم و پنجم انقلاب اسلامي مبدل شده است.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با تاکید بر این نکته که شهدا زنده هستند گفت: يادمان‌هاي دفاع مقدس و مشهد شهيدان سال‌هاي جنگ تحميلي اكنون يك آوردگاه بزرگ فرهنگي اجتماعي است که مردم، به‌ويژه جوانان و نوجوانان با حضور در اين مكان‌هاي مقدس و خاكريزهاي خط مقدم جبهه فرهنگي و نبرد با دشمن با تجديد روحيه‌اي مضاعف، سال جديدشان را آغاز مي‌كنند.

وی همچنین بیان کرد: راهیان نور سدی است در مقابل نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن و فرصتي استرات‍ژيك براي تداوم بخشیدن به انقلاب اسلامی و مهمترین اصل و مبنای آن یعنی مبارزه و ایستادگی در مقابل استکبار و دستيابي به افقهاي پيش روي اهداف نظام اسلامی است.

مرادی در پایان خاطر نشان کرد ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) امسال با اعزام بیش از 40 دستگاه اتوبوس از تاریخ 14 اسفند ماه در قالب کاروان های سرزمین های نور و میثاق با شهیدان مدافع حرم تلاش نموده تا سهم کوچکی در پیوند بین نسل های جديد انقلاب که تشنه معرفت پاک و اصیل جبه های نبرد حق علیه باطل و و دلاور مردیهای آن انسان های خدایی که دل از علایق دنیا بریدند و برای حفظ ارزش های اسلامی از خود گذشتند داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار