خبرهای داغ:
با حضور فرماندهان بسیج

جلسه مجمع بسیج شهرستان قم برگزار شد

جلسه مجمع بسیج شهرستان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)قم با موضوع ضرورت تبیین و نهادینه سازی گفتمان ولایت برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۳۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه مجمع بسیج شهرستان قم با موضوع ضرورت تبیین و نهادینه سازی گفتمان ولایت شب گذشته با حضور محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، محسن کمالی جانشین وی، فرماندهان پایگاه‌های بسیج استان قم، رؤسا، دبیران و اعضای کارگروه‌های سه‌گانه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و بسیجیان نخبه در سالن امام خامنه‌ای صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم حضرت معصومه(س) به همت ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.

مهدی رضویان در این برنامه گفت: هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد نیاز به کار و تلاش بیشتری از سوی فعالان فرهنگی و دلسوزان نهضت احساس می‌شود.

وی حضرت زهرا را الگوی بسیجیان عنوان کرد و گفت: همه بسیجیان در زمینه پایداری در راه دین و ولایت‌مداری پیرو حضرت زهرا(س) هستند و این بانوی بزرگ اسلام را الگوی خود می‌دانند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان قم با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده توسط کارگروه‌های سه‌گانه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین ابراز کرد: تا کنون سه کارگروه سیاسی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی در این ناحیه ایجاد شده است که وظیفه بررسی راهکارهای نقش‌آفرینی بسیج در آن سه عرصه را به عهده دارند.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که به شکل ویژه در این کارگروه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است مسئله نقش حلقه‌های صالحین در مقابله با نفوذ دشمن است.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمجید اشکوری در این برنامه طی سخنانی گفت: خداوند پس از آفرینش انسان او را به حال خود رها نکرده است و برای هدایت وی پیامبرانی فرستاده است و در زمان نبود آنها امام و ولی فقیه عهده‌دار مدیریت جامعه است.

وی افزود: به رستگاری رسیدن جامعه مسلمان بدون پیروی از ولی فقیه محال است چون کشورهای مسلمان همواره با دشمنی‌های گوناگون از سوی گروه‌ها و کشورهای مختلف رو به رو هستند و اگر استکبارستیزی و ولایت‌مداری را سرلوحه خود قرار ندهند نابود می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی کریمی نیز در این جلسه گفت: خانواده و مسئولین مدرسه باید برای تقویت و تعمیق معنویت در میان نوجوانان، آنها را برای حضور و فعالیت در مساجد تشویق کنند.

رئیس کارگروه فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی محله و پیشگیری از انحرافات اعتقادی نوجوانان وابسته به حضور آنها در برنامه‌های مساجد است.

در پایان این مراسم پس از قرائت بیانیه مجمع از خانم عزلتی‌مقدم رئیس کارگروه اقتصادی، حکمت‌الله میرزایی دبیر گروه اقتصاد مقاومتی و مهدی رضویان رئیس مجمع بسیج شهرستان قم تجلیل شد.

در این مراسم ریاست مهدی رضویان در مجمع بسیج شهرستان قم به مدت یک سال دیگر تمدید شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار