"غرس 300 اصله نهال به یاد شهدای گلگون سپاه ساوه"
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: شهدا با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ما امروز زیر درخت تنومندی که آنان به بار نشاندند در امنیت و عزت زندگی می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۵۱۵۶۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدصادق شعبانپور در مراسم کاشت درخت به یاد شهدای سپاه ساوه اظهار داشت: شهدا برای احیای دین اسلام جان خود را بر طبق اخلاص نهادند و راهی را برایمان ترسیم کردند که همواره بایستی در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: یاد شهدا تنها زبانی نبوده و بایستی در دل‌ها همیشه از شهدا یاد کرد و هدفی را که آنان برایش رشادت کردند به خاطر سپرد چراکه حرکت در مسیر شهدا است که جامعه را از آفات و انحرافات اخلاقی و فکری مصون نگه می‌دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: اگر در مسیر شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کنیم جوانان ما می‌توانند جامعه‌ای سالم و مدینه اسلامی را برای خودشان تدارک ببینند و به دور از دغدغه و انحرافات اخلاقی و آفت در این جامعه زندگی کنند.

حجت‌الاسلام شعبانپور با اشاره به اقتدار امروز کشور گفت:امنیت و اقتدار امروز جامعه حاصل خون شهدا و ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و ما نیز یاد شهدا را با کاشت درخت زنده نگه می‌داریم.

وی افزود: کاشت درخت به یاد شهدایی که در راه اسلام به شهادت رسیدند طرحی معنوی است و امروز با غرس نهال به یاد هر شهید شهرستان پذیرای بهار در کنار شهدای گرانقدر خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ساوه تصریح کرد: درختان نفس موجودات و سمبل حیات انسان هستند و امروز به یاد شهدا درخت می‌کاریم تا بتوانیم فرهنگ درست زندگی کردن و پاک زندگی کردن را به نسل‌های آینده‌مان انتقال دهیم و به نسلی که انقلاب را ندیده‌اند بگوییم که این مملکت اگر امنیت دارد، به خاطر خون این شهداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات