رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بیله سوار:
با برنامه ریزی صورت گرفته، این شهرستان آماده ارائه خدمات و پذیرایی از مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۵۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

فرنام حامد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بیله سوار،اظهار داشت: نشست های متعددی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری تحت عنوان ستاد هماهنگی خدمات سفر در فرمانداری بیله سوار برگزار شده و تصمیمات خوبی هم در خصوص برگزاری آئین های سنتی، آداب و رسوم عید نوروز ، توزیع تراکت و دفتترچه های تبلیغاتی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، اقامتی، پذیرایی و نیز آماده سازی تعداد 99 اتاق با تمام امکانات برای مسافران و گردشگران به این شهرستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز 95 تعداد 15 مرکز اقامتی در بیله سوار از مسافران پذیرش می کنند، ادامه داد: پیش بینی می شود در نوروز ۹۵ میزان حضور مسافران در این شهرستان نسبت به گذشته بیشتر شود.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بیله سوار گفت:علاوه بر مراکز اقامتی مجوز دار میراث فرهنگی، 4مدرسه شبانه روزی بیله سوار و 1مدرسه درجعفرآباد باظرفیت روزانه بیش از350نفر آماده ارائه خدمات هستند.

حامد افزود: همچنین از مسئولان کمیته های ۱۰ گانه به ویژه کمیته ستاد هماهنگی خدمات سفر خواسته شده تا برای ساماندهی، توسعه و ارتقای خدمات سفر به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران نظارت و کنترل لازم بر تاسیسات گردشگری، اقامتگاه های بین راهی، جایگاه های سوخت، سرویس های بهداشتی، مسجدهای بین راهی و نیز بازار عرضه کالا داشته باشند.

مسئول میراث فرهنگی و گردشگری بیله سوار با اشاره به برخورداری این شهرستان از مواهب و جاذبه های طبیعی و تاریخی منحصر به فرد تاکید کرد: باید با فراهم کردن امکانات و شرایط لازم به نحوی برنامه ریزی شود که میزان ماندگاری مسافران، گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان افزایش یابد چرا که چنین اتفاقی به رونق اقتصادی منطقه می انجامد.

ارسال نظرات