امام جمعه پارس آباد در ديدار با ورزشكاران كاراته كار:
امام جمعه و فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد عصر امروز با حضور در سالن ورزشي حضرت ام البنين (س) اين شهر با جمعي از كاراته كاران پارس آبادي دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۵۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، در این دیدار حجت الاسلام سيد سعيد رشادي، امام جمعه پارس آباد با بيان اينكه اين شهرستان در عرصه ورزش، تاکنون ورزشکاران و قهرمانان بسياري در عرصه های ملی، بین المللی و آسیایی افتخارات زیادی را بدست آورده است، گفت: با توجه به روند رو به رشد ورزش پارس آباد و وجود ورزشکاران و قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی، نیاز است مسئولان از ورزش اين شهرستان حمایت کنند.

وی اخلاق را یک ویژگی مهم برای ورزشکاران دانست و اظهار کرد: تربیت اسلامی در ورزش امری بسیار مهم است که ورزشکاران باید هم در تربیت ظاهر و هم باطن خود تلاش کنند.

امام جمعه پارس آباد بر لزوم پیروی ورزشکاران از اخلاق، سیره و منش امیرالمومنین علی(ع) تاکید کرد و افزود: حضرت علی(ع) بهترین الگو برای ورزشکاران است که با پیروی از مولای متقیان علی(ع) می توانند برای تربیت روح خود تلاش کنند.

گفتني است، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد در پايان اين ديدار از نزديك با تمرينات و حركات رزمي کاراته كاران باشگاه ولیعصر (عج) آشنا شدند.

ارسال نظرات