واپسین روزهای زمستان با خودنمایی این فصل سرد همراه بود به طوری که بارش برف همراه با سرمای هوا برخی از مسافران و میهمانانی که زودتر به این شهرستان پا گذاشته بودند را غافلگیر کرد.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۶۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، بارش برف به شهرسان سرعین بخشیده است به طوری که این بارش‌ها دمای هوا را نیز به شدت سرد کرده ودمای هوا بین 14 تا 15 درجه کاهش یافته است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل بارش‌ها طی امروز و فردا ادامه پیدا می‌کند و به تدریج مناطق جنوبی استان اردبیل را نیز در بر می‌گیرد به طوری که این سامانه بارشی تا روز جمعه به کاهش دمای هوا منجر شده و طی روزهای شنبه و یکشنبه از شدت آن کاسته شده اما موج جدیدی اواسط هفته آینده و در روزهای نخستین سال جدید با بارش‌های خفیف باران وارد استان اردبیل خواهد شد.

وضعیت جاده‌های استان اردبیل نیز با توجه به بارش برف و لغزندگی هوا وضعیت متفاوتی پیدا کرده به طوری که پلیس راه استان اعلام کرد تردد در محورهای کوهستانی باید با رعایت موازین و مقررات راهنمایی و رانندگی انجام شود تا شاهد بروز حوادث تلخ و تاسف‌بار نباشیم.

پلیس راه استان به مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به استان اردبیل را دارند توصیه کرد تجهیزات زمستانی را با خود به همراه داشته و در گذر از جاده‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور استان با احتیاط بیشتر رانندگی کنند.

پلیس راه استان اعلام کرد: در قالب طرح نورزی با تخلفات حادثه‌ساز که امنیت و ایمنی جاده‌ها را به مخاطره می‌اندازد برخورد جدی خواهد شد.

ارسال نظرات