اعضاي خدمات رسان ستاد تسهيلات نوروزي كوثر در جاده هاي مواصلاتي شهرستان مستقر بوده و در خدمات رساني به ميهمانان و مسافرين نوروزي آماده باش هستند.
کد خبر: ۸۶۵۱۶۶۶
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، عليرضا عليپور در آخرين جلسه شورای اداری سال جاری با مسئولين دستگاههاي اجرايي و اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان كوثر اظهار كرد: تمامي اعضاي ستاد تسهيلاتي نوروز در شهرستان كوثر هم در جاده بين الملي اردبيل سرچم و هم در حوزه استحفاظي گيوي خلخال در خدمات رساني به ميهمانان و گردشگران نوروزي آماده باش هستند.
فرماندار كوثر گفت: با هماهنگی های بعمل آمده توسط ستاد تسهیلات نوروزی همه اقدامات لازم در خصوص خدمت رسانی بهینه به مسافران و گردشگران انجام شده و نظارت دقیقی بر نحوه عملکرد اعضای ستاد خواهد شد.
وی تنظیف مکانهای گردشگری از جمله آب گرم معدنی، آثار تاریخی و تفرجگاههای منطقه را از اولویت ستاد تسهیلات نوروزی بیان کرد و گفت: جاذبه های گردشگری شهرستان کوثر متنوع و بسیار است که انتظار می رود همه مسئولین امر با اطلاع رسانی کار آمد در معرفی مناطق توریستی و گردشگری شهرستان کوثر اقدامات شایسته ای را انجام دهند.
علیپور همچنین افزود: بحث امنیت گردشگران شهرستان کوثر توسط نیروهای زحمت کش نظامی و انتظامی تامین شده و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که میهمانان و گردشگران شهرستان کوثر با دلی رنجور از این شهرستان عزیمت کنند.
hين مسئول در پايان اضافه كرد: كانكس هاي نيروي انتظامي، فوريت هاي پزشكي، جمعيت هلال احمر با دستگاههاي ست نجات، گشت ويژه بخشداري ها در جاده ترانزیتی اردبيل سرچم مستقر بوده و ضمن خدمات رساني به ميهمانان و مسافرين نوروزي كه بيش از 60 درصد مسافرين از اين جاده به استان اردبيل وارد مي شود؛ به هنگام وقوع هرگونه حادثه غير مترقبه اي با تجهيزات كامل امدادي آماده باش مي باشند.

ارسال نظرات