مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: طی سالهای متمادی بسیجیان و جهادگران خدمات فراوانی انجام می دهند و امسال نیز برنامه ریزی شده تا هفتاد هزار نفر اردو در قالب اردوی دانشجویی،طلاب و دانش آموزی اعزام شوند.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۷۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ به نقل از پرستوها، محمد روحانی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) گفت: هدف از تشکیل بسیج سازندگی که پانزدهمین سال از تاسیس آن را پشت سر می گذاریم استفاده از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان جهت رفع فقر و محرومیت از نقاط محرو سراسر کشور بوده است.

وی تصریح کرد: طی سالهای متمادی بسیجیان و جهادگران خدمات فراوانی انجام می دهند و امسال نیز برنامه ریزی شده تا هفتاد هزار نفر اردو در قالب اردوی دانشجویی،طلاب و دانش آموزی اعزام شوند.

روحانی ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۶۰ هزار نفر روز به ماموریت می پردازند،نوروز ۹۵ تعداد۵۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف می پردازند که هفت هزار نفر نیز در این بخش در قالب ۱۹ گروه دانشجویی و ۳۱ گروه محلات فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران مرمت و زیباسازی مساجد و بهسازی خانه محرومین را انجام می دهد که ۲۲۰ پروژه در این حوزه را امسال انجام داده ایم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) عنوان داشت: ۲۰ پروژه ساخت حوزه علمیه در حال اجراست،۳۳۰۰ سبد معیشتی در نروز توزیع می شود و ۱۰۵۰ بین ایتام و۶۶۷ کارت بین محرومین توزیع خواهد شد.

وی  با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از ۵۰ خانه معسرین با کمک گروه های داوطلب جهادی مرمت خواهد شد، افزود:بانک جامع اطلاعات روستایی امسال به روزرسانی شده تا مشکلات محرومین هدفمند با کمک خیرین و گروه های جهادی متخصص طلبه،مهندس و پزشکی رفع شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) افزود: گروه های جهادی تحت پوشش بیمه حوادث هستند و خانواده ها با آرامش بیشتر می توانند جوانان را به اردوی جهادی خواهند فرستاد.

روحانی در انتها گفت: امسال عرصه های خدمت رسانی بسیج دانشجویی ساخت غسالخانه،رنگ آمیزی مدارس،غرس نهال،پاکسازی محیط زیست ، جمع آوری گیاهان دارویی،اقدامات فرهنگی تبلیغی و اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات