خبرهای داغ:
مسئول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه دامغان خبر داد:

اعزام بیش از 600 زائر دامغانی به سفر های معنوی راهیان نور

مسئول اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه ناحیه دامغان از اعزام بیش از 600 زائر دامغانی در روزهای پایانی سال و ایام سال نو در دو قالب کاروانی و خودروهای شخصی به سفر های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۷۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
سید محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان با اشاره به اعزام صبح فردا نخستین گروه از این زائران به وسیله چهار دستگاه اتوبوس، اظهار داشت: در این مرحله سفر معنوی زائران سرزمین های نور از 28 اسفندماه تا سوم فروردین 95 به طول می انجامد.
وی با بیان این نکته که دومین مرحله از اعزام کاروانی زائران دامغانی شرکت کننده
در طرح معنوی راهیان نور پنجم فروردین ماه به وسیله چهار دستگاه اتوبوس انجام می شود، خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از 300 نفر از مردم ولایتمدار شهرستان دامغان به صورت کاروانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
احمدی با تقدیر از گسترش فرهنگ حضور در سفر های راهیان نور خانوادگی و انتخاب مناطق جنگی جنوب و غرب کشور یادآور سال های ارزشمند حماسه و دفاع مقدس به منظور سفر های نوروزی گفت: بیش از 80 دستگاه خودروی شخصی از شهرستان دامغان برای حضور در این سفر معنوی نام نویسی کرده اند که از صبح فردا به صورت ساماندهی شده به سوی مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
مسیول اردویی و گردشگری سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: زائران دامغانی راهیان نور ایام نوروز از مناطقی همچون قایمیه در دزفول، سبز قبا، دهلاویه، نهرخین، اروند کنار، شلمچه، هویزه، محل اجرای عملیات های فتح المبین و والفجر هشت، فکه، محمود وند محل حضور شهدای گمنام بازدید کرده و ضمن تجدید میثاق با شهدا در یکی از شب های خود در رزمایش فرهنگی نظامی که به صورت زنده اجرا می شود، شرکت خواهند کرد.
وی سفر های معنوی راهیان نور را از مهمترین اقدامات فرهنگی کشور در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و حفظ و حراست از میراث معنوی ماندگار دفاع مقدس برشمرد و گفت: با توجه به ثبت نام جوانان علاقمند شهرستان دامغان جهت حضور به عنوان خادم الشهدا در این دوره قریب به شش نفر از خواهران و شش نفر از برادران دامغانی در اردوگاههای استانی اندیمشک، خرمشهر و شهید کشوری حضور خواهند یافت و از زائران گرامی پذیرایی خواهند نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها