مردم یزد برای پنجمین سال متوالی، برترین‌های ورزش استان را انتخاب کردند و باشگاه پیشگامان در صدر انتخاب‌های مردم این استان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۵۱۷۹۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: پنجمین دوره برترین‌های ورزش یزد به ابتکار مجله رادیویی ورزش در یزد با شرکت گسترده مخاطبان انتخاب و معرفی شدند.

امید حسین مرشدی، مجری و تهیه‌کننده برنامه رادیویی ورزش در یزد اظهار داشت: بنابر روال سال‌های گذشته، امسال انتخاب باشگاه برتر ورزشی در نظرسنجی مجله رادیویی ورزش در یزد انجام شد که بر این اساس باشگاه پیشگامان کویر یزد، از دید مخاطبان رسانه استانی به عنوان باشگاه برتر ورزشی استان یزد در سال 94 انتخاب شد و باشگاه گلساپوش یزد در رتبه دوم قرار گرفت و باشگاه‌های پرسپولیس مهریز و باشگاه سنگ آهن بافق در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

وی افزود: درمراسمی که به همین منظور با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد، باشگاه‌های گلساپوش و پیشگامان کویر یزد و با حضور بسیار خوب اهالی ورزش برگزار شد، علاوه بر تجلیل از باشگاه برتر، از برترین‌های ورزشی در چهار دوره گذشته نیز قدردانی شد که این مراسم به صورت زنده از شبکه یزد نیز پخش شد.

حسین مرشدی عنوان کرد: در این مراسم که با استقبال خوب مسئولان استانی و ورزشی برگزار شد، از پیشکسوتان ورزش استان آقایان مذهبی، مهرداد و ستوده‌نیا تقدیر و یادبودی از سوی پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای یزد توسط استاندار یزد به خانواده شهید نصیری اهدا شد.

وی ادامه داد: برای انتخاب باشگاه برتر معیارهایی همچون حضور در سطح اول ورزش ایران، کسب عناوین کشوری و بین‌المللی، داشتن سابقه و ساختار باشگاهی و نگاه به کار پایه و آینده‌نگری، در نظر سنجی مدنظر قرار گرفت.

حسین مرشدی خاطرنشان کرد: این نظرسنجی، امسال به صورت وسیع‌تر در روزهای پایانی سال از دیدگاه مخاطبان شبکه تابان و فضای مجازی نیز انجام شد.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز یزد، این نظرسنجی برای پنجمین سال متوالی، باهدف ترغیب جامعه به سوی اخلاق محوری و ورزش، تبیین محوریت رسانه در ورزش و بهره‌گیری از مشارکت مخاطبان برای انتخاب بهترین‌ها و رقابت سالم برگزار شد.

وی با قدردانی از حامیان اهالی ورزش، نقش حمایتی مدیرکل صدا و سیمای یزد را در برگزاری نخستین مراسم تجلیل از برترین‌ها کلیدی دانست و گفت: از سال 90 تا به امسال منتظر برگزاری این برنامه بودیم.

حسین مرشدی اظهار امیدواری کرد: این نظرسنجی و تجلیل از تیم‌های برتر و پیشکسوتان ورزشی در سال‌های آینده نیز با کمک و همراهی علاقمندان و دلسوزان ورزش اجرا شود.

وی همچنین از حمایت باشگاه‌های ورزشی پیشگامان و مقاومت گلساپوش قدردانی و اظهار امیدواری کرد: شاهد حمایت همه‌جانبه اهالی ورزش در برگزاری چنین مراسم‌هایی در سطح استان باشیم.

در سال‌های 90 تا 93، سعید مظفری‌زاده (داور بین المللی فوتبال)، محمدعلی مختاری (ملی پوش فوتبال ساحلی)، عباسعلی میرحسینی (مربی والیبال) و زهرا توانگر مروستی (بسکتبال با ویلچر)، برترین‌های انتخابی مردم در چهار دوره قبل بودند.

روابط عمومی ورزش و مردم استان یزد/

ارسال نظرات