شبکه افق با مجموعه ای از سریال، فیلم ها، مستندها و مجموعه های تلویزیونی به استقبال نوروز 95 می رود.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۲۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی شبکه افق، این شبکه برای ایام نوروز 95 تدارک ویژه ای دیده است؛ مستندهای ایرانی و خارجی، سریال، مستند مسابقه های جذاب و پوشش خبری و تصویری راهیان نور از جمله این برنامه ها هستند.

مجموعه مستند «یادگاران» در چهار قسمت تاریخچه ای از سفرهای راهیان نور طی روزهای یکم تا چهارم فروردین به روی آنتن شبکه افق می رود.

برنامه ای با عنوان «راهیان نور» هم که به پوشش زنده این سفرها می پردازد از دوم تا سیزدهم فروردین هر روز ساعت 16 از شبکه افق پخش خواهد شد.

سری چهارم مجموعه مستند «سفری دیگر» با موضوع گردشگری و جاذبه های توریستی فرهنگی، اجتماعی و طبیعی ایران هم طی چهار روز اول نوروز امسال از این شبکه پخش می شود.

«مردان سایه» عنوان سریالی فرانسوی است که در سال 2011 ساخته شده؛ نخستین قسمت این سریال یکم فروردین 95 به روی آنتن شبکه افق می رود و مخاطبان می توانند هر شب ساعت 18.30 بیننده قسمت های بعدی آن باشند.

این سریال در مورد فساد سیاسی و اخلاقی در فرانسه است.

سری مستند مسابقه «فرمانده» که تاکنون سری های اول و دوم آن از شبکه افق پخش شده، در سومین سری باز هم شامل آیتم های مختلف دشوار نظامی خواهد بود؛ در چهار روز نخست فروردین سال آینده، خلاصه از قسمت های پیشین و پشت صحنه «فرمانده 2» به نمایش در می آید و چهار قسمت از سری سوم نیز در ایام عید به روی آنتن می رود و ادامه آن طی هفته های بعد پخش خواهد شد.

رمضان امسال مخاطبان افق بیننده مجموعه ای مستند به نام «کدبانو» بودند؛ در هر قسمت از این مجموعه به تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی، بانویی خارجی سفره افطار می گسترد و به بهانه پخت غذایی محلی، از وضعیت اسلام و مسلمانان در کشورش می گفت.

سری جدید این برنامه با حضور همسران و خانواده های شهدا از شبکه افق پخش خواهد شد.

مجموعه مستند «تهران تقاطع سئول» با موضوع تاریخچه صنعت خودرو در ایران و کره جنوبی هم از پنجم فروردین سال آینده هر روز ساعت 22.30 به روی آنتن شبکه افق می رود.

مستند هفت قسمتی «دیدار» به تهیه کنندگی احمد جان میرزائی با موضوع شعرای فارسی زبان هند و پاکستان نیز از هفتم فروردین ماه هر روز ساعت 18 پخش می شود.

دیگر مجموعه مستندی که نوروز 95 از شبکه افق به روی آنتن می رود، «از رودخانه تا دریا» نام دارد که تهیه کنندگی و کارگردانی آن بر عهده سامان لطفیان است.

موضوع این برنامه آشنایی با زندگی مردم در مسیر رودخانه های ایران و جغرافیا و فرهنگ اطراف رودخانه هاست.

این مجموعه از هفتم فروردین هر روز ساعت 17.30 پخش خواهد شد.

همچنین قرار است هر روز یک مستند خارجی با موضوعات مختلف رأس ساعت 21.30 طی ایام نوروز از شبکه افق پخش شود.

مستندهای تک قسمتی یک سین از هفت سین (یک فروردین ساعت 19.30)، رضای رضوان (یک فروردین ساعت 20) و در پناه بلوط (پنجم فروردین ساعت 17.30) هم جزو دیگر برنامه هایی هستند که نوروز امسال به روی آنتن افق می روند.

برنامه ترکیبی «بگو بخند» به کارگردانی محمدرضا شفاه و تهیه کنندگی حوزه هنری با موضوعات طنز در قالب استندآپ نیز در 10 قسمت 5 دقیقه ای هر روز پخش خواهد شد.
ارسال نظرات