کارشناس امور اداری و کارگزینی شهرداری ابرکوه گفت: افزایش مشارکت بانوان در امور شهری، از اهداف برنامه ریزی های اجتماعی شهرداری ابرکوه می باشد
کد خبر: ۸۶۵۱۸۳۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، زکیه اکرمی مسئول امور اداری و کارگزینی در خصوص نقش زن در جامعه کنونی اظهار کرد: در دنیای امروز که انواع و اقسام ابزار جنگ نرم، ماهواره ها، فضاهای مجازی، اینترنت و وسایل ارتباط جمعی، تار و پود خانواده ها را نشانه گرفته است، باید بانوان هوشیارانه از حریم خانواده ها و فرزندان و ارزش های اسلامی، مذهبی و میهن دفاع کنند.
اکرمی ادامه داد: آنچه مسلم است تحکیم بنیان خانواده، تعمیق باورهای دینی، نهادینه سازی فرهنگ بومی و ملی و پیشرفت های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور بدون حضور چشمگیر و نقش تاثیرگذار بانوان میسر نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت مشارکت ، همکاری و حضور بانوان ابرکوهی در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و... قابل توجه بود.
این مسئول عنوان کرد: خوشبختانه در تمامی حوزه ها وقتی مسئولیتی به زنان واگذار شده است، سعی در انجام امور به نحو احسن داشته اند و برای انجام فعالیت های خود همواره انضباط و قانون مداری را سرلوحه کارها قرار داده اند.
اکرمی با اشاره به روز میلاد حضرت فاطمه (س) و امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: این روز فرصت مغتنمی است تا به پاسداشت زحمات بی دریغ مادران و تجلیل از مقام شاخص زن بپردازیم.
کارشناس امور اداری و کارگزینی شهرداری در این راستا، تجلیل از مقام مادر شهید به عنوان اسوه صبر، تقدیر از کارمندان زن شاغل در شهرداری، تهیه بسته عفاف و حجاب به ارباب رجوعان زن، ارسال پیامک کوتاه، پخش تیزر و نصب بنر را از مهمترین برنامه هایی دانست که در هفته بزرگداشت زن توسط شهرداری، برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات