فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: استفاده از ابتکار و ابداع‌های شهرستانی در برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان مهم است.
کد خبر: ۸۶۵۱۸۴۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان؛ سردار محمد عبدالله پور در نشست ستاد عالی کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از فرماندهان سپاه برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره مذکور در اردیبهشت سال آینده اظهار کرد: مقدمات برگزاری کنگره مذکور در استان فراهم شده است.

با بیان اینکه برای هر کدام از شهرستان‌ها یک برنامه ویژه تدارک دیده شده است، تصریح کرد: ویژه برنامه‌ها مناسب به قابلیت‌های شهرستانی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه زمان کمی در اختیار داریم و حجم کار ما بالا است، تصریح کرد: بازتاب این کنگره عظیم، ملی است و برای هر شهرستان در ستاد کنگره برنامه خاصی پیش‌بینی شد و نقش اصلی را فرماندهان سپاه و بنیاد شهید ایفا می‌کنند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه همه اموال و امکانات سپاه در اختیار کنگره است، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی باید استفاده بهینه کنیم و تدبیر و صرفه‌جویی به خرج دهیم.

وی به اجرای طرح طلایه‌داران نور در راستای دیدار با خانواده معظم شهدا در نوروز سال ۹۵ اشاره کرد و خاطرنشان کرد: استفاده از ابتکار و ابداع‌های شهرستانی در برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان مهم است.

ارسال نظرات