نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه مردم تبریز در خطبه های این هفته، با ارزشمند خواندن دعای سال نو، از مردم خواست دعای تحویل سال نو برای پیشرفت و پیروزی مسلمانان باشد.
کد خبر: ۸۶۵۱۹۲۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد با تاکید بر ضرورت ترویج و ارج نهادن سنت های حسنه ایام نوروز همچون دید و بازدید، گفت: صله ارحام موجب نزدیکی دل ها به یکدیگر و همدلی در جامعه می شود چنانکه دین اسلام نیز بر آن تاکید دارند.
وی بر حفظ شئونات اسلامی در جشن های نوروزی تاکید و اظهار داشت: عید نوروز عید ملی ایرانیان بوده و باید رنگ و بوی معنویت داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رزمایش موشکی اقتدار ولایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: برد موشک های سپاه به منظور بازدارندگی و امنیت و آرامش منطقه بوده و آن را تضمین می کند و ایران قصد تجاوز به هیچ کشوری را ندارد.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه پایداری هر کشوری به توان دفاعی اش بستگی دارد، ادامه داد: ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و با توافق هسته ای این را به جهانیان نشان داد.
وی با اشاره به جلسه شورای امنیت درباره رزمایش موشکی ایران که با حاشیه سازی آمریکا و رژیم صهیونیستی تشکیل شد، افزود: در جلسه اخیر شورای امنیت بیشتر کشورهای عضو این شورا، رزمایش موشکی ایران را مغایر قطعنامه این شورا ندانستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی به تهدیدهای خود ادامه دهند به طور قطع جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری سالگرد حمله مزدوران رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه قم در دوم فروردین سال 42 اظهارکرد: این حادثه موجب شهادت تعدادی از روحانیون و سرمنشأ انقلاب اسلامی شد.
آیت الله مجتهد شبستری در ادامه با اشاره به خارج شدن بخشی از نیروهای کشور روسیه از سوریه گفت :رئیس جمهور روسیه دستور خروج بخشی از نیروهای این کشور از سوریه را داده و در عین حال اعلام کرده هر وقت لازم باشد نیروهای این کشور به پایگاه های خود در سوریه بر می گردند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس گفته پوتین سامانه های پدافند هوایی روسیه همچنان در سوریه مستقر خواهند بود، خاطرنشان کرد: خروج روس ها از سوریه با هماهنگی قبلی انجام شده و این به معنی کناره گیری پوتین از بحران سوریه نیست.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه ایران اسلامی حامی دولت سوریه بوده و خواهد بود، افزود: سوریه در خط مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارد و حمایت از این کشور اسلامی وظیفه ماست.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه به لطف الهی رژیم صهیونیستی رو به زوال است، اظهار کرد: طبق فرمایش رهبری که جمله ممتاز رهبری در سال 94 هم انتخاب شده «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید».

ارسال نظرات
پر بیننده ها